Sunt sac de cartofi?!

15 0 0
                                    

  Mă trezesc eu foarte frumos pe la 3 p.m. și ma gândesc ca nu e destul de târziu ca sa ies afara, așa ca aștept pana la ora 6 p.m. și ies afara in blugi negri,top negru pe care scrie "Sweet But Psycho" și o geaca de piele neagră.
  Ies afara și ma plimb eu pe strada,iar ca un adolescent inocent ce sunt îmi iau un pachet de țigări. Cât îmi aprind țigara ,ma gândesc eu foarte frumușel sa merg un picuț prin pădure. Jeffrey are niște treburi de terminat. -_-
  Ajung in pădure, fumând a 3-a sau a 4-a țigara, și ma așez la baza aceluiași copac. Nu ma surprinde faptul ca un idiot și-a scăpat drq știe ce in spatele meu.
Eu:-Jeffrey, Jeffrey... nu te-a învățat ma-ta ca nu este frumos sa spionezi fetele?!
Jeff:-Nope!
Eu:-Bene...
Eu ca nu am ce face, îmi iau lama din buzunar și încep sa ma tai ca animalu'. Jeff se uita la mine, și eu la el.
Jeff:-Cum drq nu reacționezi?!
Eu:-Chill, ca faci riduri! M-am obișnuit cu senzația.
Jeff:-*pokerface* Pe bune? Riduri? Nu aveai nimic mai bun?
Eu:-Nope!
  Zâmbesc angelic și bag lama in buzunar.
Eu:-M-AM PLICTISIT!
Jeff:-Adică?
Eu:-E plictisitor sa stai noaptea intr-o pădure făcând nimic știi?
Jeff:-Nup. Nu am de unde sa știu senzația asta, dacă mai tiu minte eu omor pe timp de noapte.
Eu:-Pai du-te ma și lucrează! Tu te duci și te faci Dracula 2.0 , iar eu ma duc acasă și bag maraton de LoZ.
Jeff:-Te joci?
Eu:-Dap! Sunt la nivelul cel 102!
Jeff:-CUM NAIBA?! BEN A OMORÂT PE TOTATA LUMEA CARE A AJUNS LA NIVELUL 99!
Eu:-Well...,acel pitic pervers nu a cunoscut pana acum ce e aceea o tigaie și ce este acela  DOS DE PALMA.
Jeff:-Deci de la tine e semnul ăla roșu de pe obrazul lui? Eu credeam ca l-a pălit Slendy.
Eu:-Încă îl mai are?! Nu voiam sa dau așa de tare...
  Spun in timp ce îmi las capul in jos. Jeff se uita la mine in  felu 12.
Eu:-Ce ma?! Nu ai mai văzut fotomodele?!
  Spun amuzata și ma ridic. Jeff iar se uita la mine in felu 12 și ma ia ca pe un mirobolant sac de cartofi.
Eu:-VIOL!!! HUĂ!! PROTECȚIA COPILULUI!!!
Jeff:-Oh,mai taci!
Eu:-Bene...
  Alerga nenea asta ce aleargă... ȘPONG! Ma arunca jos.
Eu:-PENTRU CE A FOST ASTA?!
Jeff:-Pentru ca m-ai enervat.
Eu:- *pockerface*
Jeff:-Scoate telefonul din buzunar.
Eu:-Ok...
  Am scos telefonul din buzunar și Jeff mi-a spus sa îl deblochez. L-am deblocat și...JEFF PĂLUGA DRQ O CIORDIT TELEFONU!
Eu:-PUTEAI SA CERI?!
Jeff:-Nah,așa e mai amuzant.
  Butonează paluga ce butonează și după îmi da telefonul.
Eu:-Merci! *tuseX2*
Jeff:-Cu plăcere!
Eu:-*faceplam* Doamnie fere...
  Ca sa nu ma ia toți draci încep sa cant ca proasta:
Eu:-SUNT UN CĂLUȚ FERICIT! CĂLUȚ CĂLUȚ FERICT!
  Încep sa alerg ca retardata in jurul telefonului și când voiam sa ma opresc... ȘOC!ȘOC!ȘOC! UN PITIC VERDE SARE DIN TELEFONUL UNEI FETIȚE INOCENTE! ȘPONG! Cade prostu in bot.
Eu:-AȘA ÎȚI TREBE MA CIUMPALACU DRQ!
  Jeffrey își scapă cuțitul (obicei XD) iar eu decid sa ma joc dart pe capul elfului. Tintesc...șiiiii.... FUCK! AM RATAT!
Eu:-AM RATAT!
  Ce nu văzusem era ca i-am înfipt căciula intr-un copac.
BEN:-Cum drq ai reușit sa îmi înfigi căciula in pom?!
Eu&Jeff:-Cu talent!
  Jeff discuta ceva cu elfu ăla obsedat sexual și după iar ma ia ca pe sacu' de cartofi ,ce am ajuns sa fiu, și dai nenica. Zici ca era la olimpiada și îl bătea Slendy dacă nu lua locul #1.

      ~Deci... încearcă omul sa scrie un capitol și iese asta...~

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 13, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O familie de idioțiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum