5.Part (Tanıtım Sonu)

576 29 17
                                    

5.Bölüm:

(Biliyorum aşırı saçma oldu olaylar karıştı herşey hızlıca oldu ama artık tanıtım bitti bu yüz'den daha güzel olucağını düşünüyorum bu 5 bölümü telefon'da yazmak durumun'da idim keyifli okumalar...)

Şuan bir deney kapsülü içindeyim ve canım çok acıyor hatta kendimi tutamayacak kadar canım acıyor...

-Natsû

-Sende kimsin seni zihninde hissediyorum sen senn yoksa

-Evet ben e.n.d'in ta kendisiyim natsû seni burda yok etmeye çalışıyorlar ben düşmanın değilim asıl düşmanın onlar.

İnanmak istemesemde gerçekleri söylüyor onlar düşmanım ve hepsini öldürme'liyim ama ilk önce plan yapmalıyım...

Bi anda büyü gücüm aşırı derecede çoğaldı ve büyü gücümün baskısı nedeniyle cam parçalandı ve kanatlarım çıktı, dişlerim hem uzadı hem sivrileşti,sivri pençelerim çıktı ve derim ejderha pulları ile süslendi artık acı çekmiyor zevk alıyordum derin ve korkunç bir kahka attım sesim bile değişti ve Uçarak ordan uzaklaştı Wendy ve makarov benim GERÇEK halimi görünce çok şaşırdılar o şok ile bişey yapama'dan gidişimi izlediler...

Havada süzülerken gene zihnimden sesler duymaya başladım

-Natsû doğru olanı yaptın

-Yardım için sağol e.n.d -Bana salamander'de

-O benim ünvanım

-Unutma natsu bu gücü sana ben verdim bu ünvan bana ait

-Artık sana ihtiyacım yok

-Ama benim sana ihtiyacım var natsu draganell

-Neden?

-Yakında anlarsın! Şimdi kendine bir barıncak yer bul!

-Sakın bana emir vermeye kalkma!

-Sadece sana yardım ediyorum!

-Her neyse şimdilik barıncak yer aramaya dönelim...

İstek ve Şikayet'leri belirtirseniz sevinirim 5. Bölüm geldi umarım beğenmişsiniz'dir biliyorum çok hatam var...

Fairy Tail BüyücüleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin