6.Part Full

417 23 16
                                    

Uzun bir aradan sonra tekrar'dan sizlerleyim ^^ (önceki bölümlere göre daha uzun olucak :D) Bölüm çok monoton biliyorum ama kritik noktalar'dı

O kadar saçma yerler vardı'ki silmekten bölüm kısaldı :D İyi okumalar...

Lucy'in ağzından:

Usta ve Wend alt kat'tan geldiler yüzlerindeki korku ve şaşkınlık rahatca anlaşılıyordu...

Mira:Usta ne oldu,Natsu nerede ?

Makarov(Usta):Artık natsu diye biri yok.(sıkıntılı bir biçim'de demişti bunu)

Lucy:Y-Yoksa natsu öl-

Makarov:Hayır evladım daha kötü birşey oldu.

Usta olayları anlatmaya başlar,Herkez bu olaylar karşısın'da şaşırır kalır.Bir anda Lucy söze atlır.

Lucy:Ben onu durdurmaya gidiyorum.Eğer durduramazsam binlerce kişi ölücek! Bunu annem anlatmıştı.

Makarov:Neyi anlatmıştı ?

Lucy:Günler'den birin'de,önemli bir şahsiyet'in bedenini E.N.D diye bir varlığın ele geçireceğine...

Usta Makarov Lucy'in lafını keser:Bunu bana anlatmalıydın Lucy!

Lucy:Usta,emin ol bu benim için'de zor bir durum! Ayrıca ele geçireceği kişi sıradan biri olmicak,gücünü tam kapasite'de kullandığı takdirde dünyayı yok edebilcek kapasiteye sahip bir kişiyi ele geçircek'ti E.N.D,Bunun için zeref uzun bir plan yapmış olmalı.

***HERKES ŞAŞIRIR***

Mira:Bunu daha önce deseydin böyle şeyler olmazdı lucy.Der sakin bir tonla  ama içten içe lucy'e sinirlenmiş'ti ama her insan gibi o'da hata yapabilir'di.

D-diye-diyemez'dim çünkü natsu'yu seviyorum !!!!!!!! (NaLu fanları ssevinmiş'tir umarım istek çok yoğun'du NaLu için) Onu durdurmaya gideceğim...

Kimse ne diyeceğini bilemez halde'dir...

Makarov: Lucy gitmek istediğin'e emin misin ? Yol'un yarısında ölmen içten bile değil..

Tabiki'de der sinirli bir şekilde Lucy...

Makarov:O zaman yanına bir kaç kişi seç.

Lucy şaşırır nasıl izin vermiş'ti,Usta daha fazla kişi yaralanmamalı!Bu olay'lar benim yüzüm'den old bu yüz'den ben gitmeliyim.

Makarov:Erza,Mira,Gray ve Cana senin'le gelicek,şikayet istmeiyorum!

Erza,Mira,Gray  kabul eder...

Cana ise,Usta emin misin ? Daha s sınıf'ı bir büyücü olmayı becerememiş birin'den E.N.D'i durdurmasını istiyorsun ?

Makarov:Cana evladım düşüncelerin ve sözlerin zıt yöndeler (iç çeker) Mavis'in sen'de farklı birşey gördüğünü biliyorsun.

Lucy:Ne inatçı keçisin sen be'der ustaya (usta gülümser,günün ilk gülümsemesi belkide son gülümsemi olan gülümseme belkide en içten gülümsemesiydi)

Lonca'nın kapısı açılır içeri Mavis ve Jellal girer 

Mavis:Ohayo! Mavis gülümsüyor'du

Durum'dan haberdarsın'dır der Makarov

Mavis diğerlerinin halini görsede neşelendirmek isteyerek;Ne kadarda kabasın,daha merhaba bile demedin.

Makarov şuan'ki durum'un farkın'da değilsin sanırım ?!'der sinirli bir şekil'de...

Aman ne güzel beni yok sayıyor'lar diye atılır söze Jellal

Mavis,Jellal'e gülümser ve Makarov'a döner,E.N.D'i durdumak için ekip kur-

Kurduk bile der Makarov,hatta hazır'lar bile...

 Jellal sizle eşlik etmesi sorun olurmu der  Mavis lucy'e 

Lucy ona sormasına şaşır,tabiki gelebilir nede olsa artık tek görev yapamıyorum :D

Mavis erza'ya evli olup olmadığını sorar ve edo erza'nın mystogan ile evli olduğunu söyler.

Erza kızarır ve hayır cevabını verir

Cana:Bakıyorum kızardın ?

Erza:Seni kıpkırmızı yapma'dan kapa çeneni!!

Mavis:Herneyse zamanımız az,Natsu yani E.N.D s sınıfı sınavı olduğunuz ada'da,zeref'i çoktan bulmuştur daha geç olmadan o ikisini yakalayın.

Adaya gemi ile gider'ler vardıkalrında ise başları döner çünkü büyü gücü çok fazla'dır...

Erza:Adaya dağılın Zeref ve Natsuyu bulan size veridğim işaret fişeklerini ateşlesin.

Herkes dağılır

Uzun bir arayış'tan sonra Lucy uzak'tan Zerefi görür,hemen fişeğini ateş'ler zeref'in tepki vermediğini görür ve yanına yavaş ve temkinlice gider ama zeref kanalr içinde ve kafası öne yatık bir ağaç'ta oturuyordu lucy napıcağını bilemez,

Herkes oraya toplanır 

Erza:Yoksa O-o öldümü!

Devam edicek...

Fairy Tail BüyücüleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin