part 1

168 8 0
                                    

Ajunsa la magazine , Andreea da nas in nas cu patronul firemi .

- Imi cer scuze pentru ca ma intarziat .

- Nu face nimic .

- Andreea , domnul a venit aici sa ia banii pe care i-am castigat zilele astea .

- Va multumesc din sufelt ca ma lasati sa locuiesc aici 

- Nu ai pentru ce draga mea , vin-o sa te imbratisez .

Seful ei era foarte uimit de atidutindea ei , se astepta sa fure mancare sau bani dar nu , el era nou in oras , fostul sef vandu-se firma , avea desuit bani nu mai avea nevoie de inca o paguba , toata lumea care lucra la magazine stia de soarta bitei Andreea dar nimeni nu facea nimic , poate era teama , poate era nepasare , frica sau mai stiu eu ce , seful cand a vazut-o pe Andreea vroia sa o ajute dar nu stia cum , el acasa mai avea un baiat si credea ca cine stie ce va crede daca va incerca sa o ajute asa mai bine statea in banca lui .

Dup ace toti plecasera de la service , Andreea isi facea tema la romana si la engleza , ii placea la nebunie engleza visa sa ajunga odata acolo , dar stia ca nu se va intampla .La ora 12:30 se culca pentru a se putea trezi la 6:30 sa invete jumatate de ora si dupa sal ucreze pana la 12 . Noaptea avuse fel si fel de vise , carem ai de care caudate , dimineata se trezeste , invata la Biologie si se imbraca repede , ceilalnti angajati o asteptau cu ca sa poata sa deschida magazinul .

- Buna dimineata tuturor .

- Buna dimineata si tie draga , dar de ce esti asa de vesela ?

- Am dormit bine azi-noapte .

- Ma bucur pentru tine dar ai chef de munca ?

- Mai mult ca niciodata .

- Oare te-ai indragostit ?

- Nu , nu as avea de cine + ca nu se uita nimeni la mine .

- Esti foarte rea cu tine .

- Nu sunt rea , sunt realista .

- Cum spui tu draga .

- Ai mancat ceva ?

- Nu , nimic .

- Atunci ce mai stai du-te si mananca si apoi vii sa lucrezi .

- Dar daca vine sefuul ?

- Seful nu va spune nimic , nu are de ce .

- Cum spuneti dumneavoastra ♥ 

- Pofta buna .

- Multumesc frumos 

- Vrei sa-ti fac un ceai ?

- Daca vreti .

- Dupa ce Andreea mananca se duce sa lucreze , in magazine se aflau multi colegi din liceul era rusinata ca uni erau bogati si ea era obligate sa munceasca ca sa nu moara de foame.

- Buna dmineata cu ce va pot ajuta ?

- Vreau si eu un Cola mic , un pachet de gume , un corn si un nes.

- Imediat .

- Esti din CNVS nu ?

- Da .

- Clasa 9?

- Da .

- Sa inteleg ca tu esti fata de care-si bat joc papagalii populari nu ?

- Din pacate da .

- Si de ce nu faci nimic ?

- Nu am ce face , si nu voi avea ce face .

- Crezi tu , eu daca eram in locul tau ii pocneam .

- Eu fata , tu esti baiait ai mana de 100 de ori mai grea ca mine .

- Mda … eu trebuie sa plec , ne mai vedem .

- La revedere .

- Andreea , vino putin , am nevoie de tine , spuse o vanzatoare , dup ace Andreea o ajuta se duce inapoi sa serveasca lumea , vine din nou Mihai alaturi de Marius .

- Da-mi un suc ;a 2.5 l , in pachet de tigari *** si o punga de seminte .

- Altceva ?

- Nu .

- 25 de lei

- Dupa ce acestia au plecat , Andreea isi face cruce nu ii venea sa creada nu i-au mai spus astia ceva , dup ace ia servit pe ei se duce in debara isi ia ghiozdanul si pleaca .

- Ai plecat scumpete ?

- Da , saru'mana .

- Sa-ti ei pachetul , vezi ca l-am facut e pe masa.

- Muultumesc mult , ne vedem diseara .

- Ajunsa in scoala , nimeni nu facea misto de ea pentru prima data se simtea si ea ca un copil normal , ajunsa in clasa afla ca prima ora nu se va face dar vor venii sa sea cu ei 2 baietii , cand intra pe usa Andreea ii venea sa se arunce pe geam erau Marius si Mihai , baitul pe care il placea si cel care nu o suferea , cei doi striga catalogul si cand ajung la ea incep :

- Frumos nume , pacat ca propietara e ***** 

- De unde sti ? Ai dovezi :

- Nu dar se vede .

- Zau , eu nu vad ca se vede .

- Tu nu , eu da , dar hai sa te lasam macar azi in pace .

- Ma bucur .

- De ce ii lasi sa vb asa cu tine .

- Nu am forta sa ii infrut .

- Sa sti ca toata lumea este la fel , nu usnt ei mai presus decat tine .

- Dupa terminarea orelor , se duc acasa , Andreea se duce , mananca si se baga la somn , dimineata este trezita de …..

iubire in ritmul muziciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum