part 7

125 6 1
                                    

Ajunsa acasa , Andreea ii povesteste tatalui ei si lui Roby ca a cantat astazi si ca profesoara ia spus ca are voce si vrea sa o duca la cursuri speciale .

- Vorbesti serios ?

- Da :x

- Pai atunci o sa facem asa , vom infinta o trupa eu dansesz sit u canti =))

- E bine )

- Auzi .

- Da

- Ai facebook ?

- Da , tu ?

- Nu , nu am dar vreau sa te rog sa ma lasi putin sa intru pe al tau .

- Ok , iti dau parola si adresa sa te uiti singura .

- Da , multumesc , dup ace Andreea intre pe mess Robert a intrat pe pc si ia urmarit fiecare pas pe care il facea , se uita la Mihai de care se indragostea pe fiecare zi de el. Roby isi daduse seama ca il placea , o lasa in pace sa vada daca va recunoaste singura dar el ii punea intrebari .

- Te-ai indragostit ?

- Nu de ce ?

- Pai asa pare ca esti indragostita .

- Nu sunt chiar deloc .

- Putin esti ?

- Nu sunt de loc .

- Vezi ca azi vine Mihai la mine 

- Singur ?

- Da , i-am spus sa vina fara Marius ca cine stie in ce belele intram .

- Bine .

- Decat bine ? 

- Pai ce-as putea spune ?

- Pai din moment ce el stie de tine ai putea sa vii si tu .

- Nu mă bag , e traba voastră , poate aveţi secrete .

- Nu prea avem , vine sa ne jucam şi să îmi facă pc-ul 

- Nu , mai bines tau la mine în cameră .

- Cum vrei tu , eu te astept .

- Mă duc la bucatarie , îmi este foame .

- Bine …

- Peste 10 minute soseşte Mihai , el tot se gandea la vocea ei era foarte puternica dar si Andreea se gandea la el la ochi lui albastri şi la el , chiar dacă a jignit-o ea tot ţinea la el , dorea să il bage în seama dar ii era frica de reactia lui asa ca sa dus aplecand capul in joss pre camera sa , in camera ei era Mihai cu Roby incerca sa ii faca windosul Andreeai pentru ca leptopul era nou cumparat si nu avea wirdos . 

- Ati patit ceva ?

- Nu , l-am adus pe Mihai sa-ti faca windos-ul .

- Pai am leptop ?

- Da , tata nu a vrut sa ti-l arate pana ce nu ii va face widos-ul .

- Fain .

- Ai treaba ?

- Vroiam sa citesc la romana .

- Te putem lasa , noi mergem la minei n camera .

- Putati sta daca vreti 

- Nu lasa ca te dranjam .

- Peste 5 minute il suna pe Mihai ,Marius .

- Unde esti ?

- La Roby 

- Si mie de ce nu mi-ai spus ?

- Pentru ca ma suntat acum 0 ora si nu am mai avut cand .

- Aha , bine vezi ca eu usnt cu fetele in mall daca e ceva ne suni.

- E si Cleo ?

- Da .

- Bine pa .

- Pa

- Mihai nu mai vroia sa sea cu Cleo stia ca il inseala cu Marius dar tacea , stia ca Miky nu mai e cu el ci e cu Body dar la fel tacea si se prefacea ca totul e perfect .Dupa ce Mihai ii marturiseste totul lui Roby aceasta spunea ca si el si-a dat seama despre ce era vorba .

- Si nu faci nimic ?

- Ii mai las pan ace trece ziua lui Marius

- Pai nu e maine ?

- Ba da .

- Ma copilas esti diabolic .

- Stiu , mereu am fost si ca sa ii imunatatesc ziua i-am trmis mesaj pe mess de aseara castiu ca pe fiecare zi ma bag ape invizibil ca sa nu vad ca e on.

- Zau >

- Da

- Auzi , sti ca vineri e balul si ma gandeam sa .

- Sa mergem impreuna =))

- Da , dar am nevoie de o partenera si ma gandeam la Andreea 

- Ai patit ceva ?

- Nu de ce?

- Tu cu Andreea ?

- Da .

- Ai baut ceva ?

- Nu , chiar nimic .

- Dar de ce ea ? Vor atatea sa mearga si ai ales-o tocmai pe ea .

- E foarte simpatica are o fata foarte dragalasa .

- Ma tu esti drogat ?

- Nu , stiu ca a fost la repetitiile noastre si ca a dansat odata cu mine .

- De unde sti atatea ?

- Ee ,nu mai conteaza .

- Cum zici tu , dute la ea in camera si aratai cum sa umbla cu el , nu cred ca stie .

- Dupa ce a ajuns in camera , si dup ace a stat o ora sa ii explice cum se umbla cu el , se apropie de ea si o saruta pe ……

iubire in ritmul muziciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum