"Anne ne günü . Hadi gün niye ben gunde duruyorum oğlan başıma ? "
"Ya ben seni ye iç yat bizi zarara sok diye mi doğurdum ? Hayır. O yuzden evde dur ve yakışıklılığınla övünmeme yardımcı ol "
.
.
.
"Anne ben gelmicem diyorum ya gel mi cem !"
"Ya ne demek gelmicem hı ne demek gelmicem bağırtırma beni elaleme rezil etme . Hem bak evladım daha taşınalı 3 hafta oluyo komşuluk ilişkilerini güclendirmek lazım anlıyon mu ? O yüzden güzel güzel giyin ve pıtı pıtı gel . Hem kerkesler bizi tanimiş olur hemde gün yemeklerinin tadina bakarsın hadi güzel evladım . Daha fazla uğraştırma beni . "Gerçekten yether artık bıktım evden kaçıp köpek kulubelerinde yaşım alla yeter ya . Beni niçin menepoza girmiş bağyanlarla en az 3 saat . Higaagaga küfür gibi . Neyse gün yemekleri için mutlu olabilirim . Sonuçta ergen bir yağmur uyumadığı günler hayvan gibi yemek yer ...
-_-__-_-__- elbise giydim . Aynen resmen elbise giydim . Çiçekli böcekli olanlarindan . Bida nah giyerim . Herneyse su an evden ciktik ve 2 blok oteye gidiyoruz elimizde patates salatasiyla . Cok mutluyum . Kim bilir kac tane tanimadigim ama annemin best firendi olan teyzeler vardir ? Yq hepisi annem gibiyse ? Omen tonrem . Dusuncesi bilem korkunc . Allahtan gece şarja takmıs olduğ.. HAYIIIR KALBOLAR DEYİŞMEMİS VE ŞARZIM 3 ÇUBUK ! aynen halen çubuklu telefonlardayim ben . Almiyorlar . Fakirler benim ailem . O yuzden zengin biri beni evlatlık alabilir. Siz vatsap instagram snapchat i tablete yuklemenin acisini bilebilir misiniz ? Hayırr...
"Ahhh anne ne diye zönk diye duruyosun ?"
"Canım yavrum sana gerizekalı demek istemiyorum ama gerizekalı mısın çocuğum . 2 blok oteye gidiyoruz dedim ingiltereye degil ."
"Ya tmm anne ."
Ay heycan yaptim . Şimdi best hanım hanımcık halimi takınıp kapıyi çaldım . Çalmamla açılması bir oldu . Neymiş demekki bizi bekliyorlarmiş canım komşular... OMEN TONREM . SENDE KIMSIN ASFJSN.
"Anne kırmak istemem ama yanlış geldik çönkü böyle bi çocuğun günde ne işi var aslinda benim de işim yok ama neyse konumuz bu değil yanlış geldik o yani . "
Annem harici başka bi kadinin sesini duyduğümda böyle daha bi mal gibi kaldım .