burdam sahnesi 2

285 21 14
                                    

...devam

Damladan :
Şu an ne mi yapiyoruz ? Öpüyodu evet burak beni öpüyodu hem de dudaktan bende karşilikli veriyorum ilk vermemiştim şoktan tabi  , ama sonra aklim it onu diyo yane o kim ki seni öpüyo ama kalbim karşilikli ver diyo bende kalbili dinlemeyi seçtim . Ve karşilikli verdim .

Buraktan :

Dudaklari cok güzeldi doyamiyorum o dudaklara . Elerimi beline doladim  incecikti . O adam damlayla konuştuğunda sinirim tepeme atiyo . Konuşmasin damlayla  allah allah zaten zor tutum kendimi ağzini yüzünü kirmiyim diye . Neyse şu an sadece tek bi şeye odaklaniyorum o da damlanin dudaklari ❤😍😍.

Damladan :

Yavaşca burağin dudaklarindan ayrildim . O bana  bakiyodu bende ona göalerili ondan alamiyorum cok tatli ve yakişikli . Burağin elerine belimdeyim bi elini belimden çekti ve çenemi tutu konuşlaya başladi .

Burak :  c cok g güzelsin .

Kikirdadim . O da  kikirmaya başladi ve heycanlandi  heralde yanakkari kipkirmiziydi .

Damla :  teşeküederim .

Demiştim kikirdayarak .

Buraktan :

Burak:  yane şey eeee dudaklarin ee yane dudak de dedim c cünkü eeee yanr eee yane ben heycandan ş şey etim saç sa saçlar falan ya b ben ya damla beni susturabilirmisin çünkü cok saçmaladim sustur beni.

Damlaya baktiğimda gülüyodu .

Damla :  ama cok güzel saçmaliyosun .  ( eylul : ama cok güzel saçmaliyosun 💔😢 )

Kikirdadim .

Damladan :
Cok tatliydi  ya o bana yaklaşmaya başladi bende ona . Bi elini  belime  doladi  öbür elinide yanağima koydu . Bende ona bakiyodum derin derin bakiyodum ben ona cok aşik oldum  .

Burak : damla

Damla : hi

Burak: ben sana cok aşik oldum .

Dedi dudaklarima  yakinlaşti . Bana da heycan basti burun burunaydik .

Buraktan :
Damla ile cok yakindik burnunu öptüm sonra anini yanağini kizarmişti bana bakiyodu tatli tatli . Sonra gözlerim dudaklarina kaydi . Yavaşca yaklaştim . Tam öpüçektimki birisi kapiiya açmaya çalişti  ama acamadi çünkü ben kapiyi kitlemiştim .hay ben böyle işin .

Burak : ya tam zaminda ya . Off

Damla :   şşit duycak

Burak : duysun babane .

Damla kapiyi açti . Bende gördüğüm kişiyle sinirim tepeme çikti .

Damla : emre ? 

Emre :   damla sen nerdesin ariyorum seni merak ettim ?

Burak : etme niye ediyosun ! Damla senin neyinki benimleydi yane sanane .

Damla :  burak !

Burak :   ne burak ne .

Emre : damla önemli değil boşver.

Damla : ya özürdilerim burak adina.

Burak :   dileme özür flan bu adamdan bana bak emre misin nesin bi daha damla nin yanina görmiycem seni ! Damla  gel.

Damlan :
Burak beni elimden tutup görürodu bardan cikmiştik bende birazcik sinirliydim yane tmm bende emre ye sevmiyorum falan ama öyle konuşmasaydi burak arabasinin önüe getirdi kapiyi açti

Burak: damla bin .

Damla : ya burak nereye hem niye çoçuğa öyle konuştun .

Burak : Damla bin !

Arabadaydik ve nereye gidiyiruz bilmiyorum .

Emreden :
Adam sapik mi ne . Of narminin yanina gittim .

Narmin :  nersiniz siz ya ! Damla nerde ?

Emre  :  damla bi erkek ile gitti .

Narmin :  erkekmi hangi erkek ?

Olanlari narmina naltim .

Emre :  işte böyle .

Narmin :  anladim adam kim acaba ? Neyse gidelim .

Emre :  peki .

Buraktan :

Şu an arabadayiz bana gidiyoruz damla yanim da oturuyo arabaya bindiğimizden beri hiç konuşmadik ama o adam sinirlendirdi beni .  Neyse sakinim sakinim.

Damla : nereye gidiyoruz

Burak :   bana itraz istemiyorum bu gece bende kaliyosun .

Damla : peki .


Eve gelmiştik  asansöre bindik ve kapinin önüne geldik  . Damlaya salona gitmesini söyledim o da gitti . Bende o damla gittim şort ile tee-shert giydim ve bi gömlek aldim damlaya sonra salona gitiğimde crash uyuyodu damala da onu seviyodu . Cok tatlilar .

Burak:  al .

Damla :  teşekyederum giyip geliyorum .

Burak:   odamda giyin.

Damla : tmm.

Damladan:
Burağin odasina geldim üstümü değiştirdim ve gömleği giydim birz kisaydi ama. Ama burağin kokusu vardi , 😍 cok güzel kokuyodu .
Burağin yanina gittim yanina oturdum . Bana bakti süzdü .

Burak : yakişmiş

Damla : dalga geçme!

Burak : tmm tmm

Damla:  burak emre ye öyle konuşmasaydin keşke .

Burak :  ya hayir az bile dedim hem ben sizi izliyodum o niye öyle yaklaşiyo sana ya sanki 4o yilik arkadaşisin.

Damla :   sen beni mi kiskandin?

Burak :  evet kiskandim kiskanamazmiyim

Damla : yok tabikide kiskanabilirsin ama fazla değim.

Burak :  tmm. 😘

Dedi ve boynumu öptü.

Damla : yatalimi . Yogunum da.

Burak :  tmm.

Dedi ve odaya gittiik burak uzandi bende yanina başimi göğüsüne koydum.

Damla :   iyi geceler mavişim 😘.

Burak :  iyi geceler zümrüt hanim 😘.


Selam bugunlük bu kadar bu aralar cok sinav var pek zamanim olmadi . Umarim beğenirsiniz. Lütfen vote ile yorum yapin lütfen sadece 1 yorim yane . Lütfen .💙





burdam&eyal sahneleri🍇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin