eyal sahnesi 2

310 23 11
                                    

Eylulden :
Evedeydik kizlarla akşam olmuştu songül de demin burdaydi güneyle 10 dakika önce gitiler.

Meral  : canisilar yarin sabah merti ali ve serkani mi çağirsak kahvatilya ?

Eylul : olur hem songül ve güneyi de çağiririz .

Cemre : tmm o zaman şimdi yatalim meral sen  merte ile kadere at eylul sende  aliye yaz ben serkan ve songül ile güneye söylerim. 

Meral :  tmm iyi geceler 😘
Eylul : iyi gecler 😘
Cemre : iyi geceler😘

Üstümü değiştirip yatağa yatim aliye mesag attim

" ali yarin sabah bize kahavltiya hatta fadiğede söyle  "

" tmm eylul fadikle geliriz öpüyorum iyi geceler aşkim ❤😘 "

"  bende öpüyorum 😘iyi geceler mavişim seni seviyorum❤ " 

"Bende seni seviyorum ❤ "

Telefonumu birakip ali düşünüyorum ali cokk yakişikli ay ben seviyorum aliye ay y'a insan o kadar tatli olur mu iyiki tanimişim onu❤.

Sabah kalktiğimda hemen yatağima yapip banyoya girdim elimi yüzümü yikayip mutfağa gitiğimde cemre zaten herşeyi hazirlamişti sadece masayi kurmak gerkiyodu heralde.

Eylul : günaydin kardeşim😘.

Cemre  : günaydin canim  .

Eylul : ya niye beni uyandirmadin yardim ederdim.

Cemre : ya uyandirmak istemedim zaten hazir herşey sadece masayi kurmak gerekiyo  .

Eylul : tmm ben kurarim .

Cemre : tmm bende merci uyandiririyim sonrada odaya giyinmeye gidiyorum.

Eylul : tmm

Masayi kurdum ve patatesleri falan herşeyi yerleştirdim . Salona gitiğimde meral cemre giyinmişti oturyodu .

Meral : günaydin canisi.

Eylul :günaydin ben şimdi üstümü değiştirip geliyorum .

Cemre : tmm canim .

Odaya gitiğimde üstümü gitmiştim👇

Giyindiğimde saçlarim biraz tarayip açik biraktim odadan çiktuğimda zil çaldiğini duydum kapiyi açmaya gitiğimde meral ile cemre oturuyodu kapiyi açtiğimda karşimda ali fadik ve serkani gördüm. 

burdam&eyal sahneleri🍇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin