Kami semua menduduki exam dan bulan akhir kami akan berada disekolah ini dan akan bercuti panjang.
Selesai kami menjalani exam kami balik ke asrama masing-masing untuk menenangkan otak dan berehat mungkin terlalu lama penat aku melelapkan mata dan terhanyut oleh sebuah mimpi yang membawa aku ke alam lain.
Kelihatan disebuah lama banglo yang seram merupakan banglo lama yang ditinggalkan oleh penghuninya aku berada di situasi yang seram aku merasa ketakutan.
Aku berjalan mencari jalan pulang kelihatan Agnes memandangi dari jauh.
"Agnes "... Aku berlari menghampiri nya namun dia menembusi pintu aku membuka pintu kelihatan didalammya sepi dan aku menoleh kebelakang kelihatan ada seorang perempuan yang gantung dirinya aku dalam ketakutan ingin lari namun pintu tertutup dan terkunci lebih takut lagi dia memandangiku.
"Tolong!! ".. Jeritku namun tiada satu pun yang dengar.
"Mia"....
Satu suara atau bisikkan memghantuiku dan sebuah tulisan
"I want you soul "...
Dimerata tempat dengan darah dan sebuah gambar yang terjatuh diatas lantai aku menutup telinga ku tidak ingin mengdengar.
"Mia kau okay"... Tanya seorang perempuan yang merupakan kawan sebilik ku yang nampak aku aneh namun aku tidak mampu untuk membalas dan membuka mata.
"Mia rasanya tidak okay kita bagitahu cikgu"... Salah satu dari mereka berlari menuju kebilik cikgu dalam keadaan risau
Dia akhirnya tiba di pejabat cikgu dalam keadaan panik.
"Cikgu amira, mia tidak sedarkan diri "...
"Mia "... Tanpa berlengah-lengah lagi masa amira berlari bersama anak murid nya
Tiba di bilik asrama kelihatan salah satu dari mereka berada di luar bilik dan pintu tertutup.
"Linda kenapa berada diluar? "... Tanya cikgu amira tidak tahu apa-apa lagi.
"Ada orang gantung dirinya Didalam bilik ".. Jawabnya dalam ketakutan
"Gantung diri".... Menghampiri cemin tinggap dari tinggap kelihatan tubuh cikgu amira bergentar ketakutan melihat paranormal yang menyeramkan itu dibilik Mia.
"Panggil ustaz Dennis "... Linda dan kawanya berlari turun ke aras 1.manakalah cikgu amira membaca ayat kursi walaupun merasa takut.
°°°°°°°°°°°°°°°°
"Hari ini menenangkan "... Ujur seorang lelaki membuka tinggap biliknya ."Ustaz Dennis ".... Panggil mereka serentak dalam nafas tercunggap -cunggap.
"Kenapa anak murid ku? "... Tanya ustaz Dennis
"Ada kejadian paranormal dibilik kami"... Ujur seorang perempuan.
"Paranormal "... Terkejut