#1

45.5K 553 974
                                    

Był wieczór. Czekałem na autobus. Nagle koło mnie usiadł mężczyzna. Spojrzałem na niego. Był delikatnie umięśniony, a kości policzkowe miał ostre i wyraźne. Jego kasztanowe włosy przykrywały jedno z niebieskich oczu. Wyglądał jak idealny seme. Tak jestem gejem. I tak jestem uke. Ale wróćmy do historii. Mężczyzna spojrzał na mnie i powiedział:
- część maluchu
- h-e-ej - odpowiedziałem niepewnie
- czekasz na autobus? - powiedział z lennym na mordzie
- t-t-a-k
- to świetnie
Mężczyzna bardzo mi się podobał, ale nie wiedziałem co kombinuje i trochę się to bałem.
- jestem Kuba - powiedział
- em Eryk - odezwałem się i podałem mu rękę.

Nagle Kuba zaczął niebezpiecznie się zbliżać. W pewnym momencie skoczył na mnie i wciągnął za przystanek. Zacząłem mu się wyrywać, ale on zaczął mnie rozbierać.
- nie mów że tego nie chcesz - powiedział, A gdy chciałem mu odpowiedzieć wepchał mi język do ust. Gdy byłem już tylko w boksterkach, on zaczął zdejmować spodnie. Odziwo te jego niewielkie mięśnie były bardzo mocne. W pewnym momencie zobaczymy że chciał we mnie wejść i chciałem krzyknąć, ale on wsadził mi swojego penisa do ust. Jedną ręką trzymał moje dłonie nad głową, a drugą trzymał moje włosy i nadawał tempa.
Nie powiem że mi się to nie podobało bo nawet przyzwyczaiłem się do smaku spermy. Gdy już spuścił się w moich ustach, brutalnie we mnie wszedł i zaczął się szybko poruszać. Czułem jakby coś rozrywalo mnie od środka, a łzy napływały mi do oczu. Kuba spuścił się we mnie kilka razy. Potem, nie wiem skąd to wziął, ale sądził mi w odbyt drewniany kij. Myślałem że umrę z bólu. Na chwilę przestal nim poruszać i myślałem, że może w końcu zakończy się móje cierpienie i wyjemie ze mnie ten kij. Przeliczylem się. Nagle, gwałtownym ruchem pchnął go w najgłębsze części mojej dziurki. Po tym wszystkim ubrał się i zostawił mnie z kijem z odbycie. Potem nigdy więcej go nie spotkałem. Naszczęście.

_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_

Słowa: 316

Iii.... nwm co to było
To moja pierwsza scena 18+ i wyszła chyba troszeczkę dziwnie i drastycznie hehe😅😅

No to do następnego one shota i...

Papatki💕💕

ONE SHOT YAOI (18+)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz