Byl tam on. Ten kluk že snů. Poznám ho ten hlas, ty vlasy, ten obličej a ty oči ti bych poznal kdekoliv. On se na mě podívá a usměje se. Zazmatkuji a schovam se tak aby mě neviděl. Vtom babička následně do auta i s dárkem............ ale uslyším že ještě někdo naseda otočim se a podívám se na tu osobu. Je to on. Zrudnu "Broučku tohle je Justin je to tvůj nový spolužák" řekne babička "em...... ahoj Justine já jsem Samuel" řeknu nervózně a hned si sednu normálně. Jsem červený a proto se radši podívám z okna. Celou cestu do školy panuje mezi mnou a Justinem hrobove ticho. Alespoň babička se snaží to ticho nějak přerušit. Když dojedeme před školu tak si vezmu aktovku a rychle vystoupim z auta a rozloučim se z babičkou. Justin též vystoupí, rozloučí se a jde za mnou. Když jsme dál od auta babičky tak se na něj otočim "kdo jsi? Kde jsi se tu vzal?" Zeptám se hned "Jsem Justin Angel a přistěhoval jsem se" řekne s úsměvem "Aha" povzdechnu si. Možná už mi hrabe ale dle mého to není normální abych měl sen o klukovy který se tu z čistá jasná objeví. Radši ho odvádí do ředitelky. Když ve hře tak já odejdu ke své skříňce kde si vezmu věci na první hodinu a jdu do třídy. Když do třídy vejdu tak uvidím nějaké fifleny u mě lavice protocim očima a procpu se ke své lavici do které si sednu "Apríl, Emmo, Elizabeth kolikrát vám mám říkat že nemám zájem?" Zavrčim "vážně brouku?" Uchechtne se Apríl jenž je jakoby velitelka těchto fiflen. Začne mi před obličejem mávat mě známou knížkou zavrcim a knihu ji chci vzít ale ona ji hodí Jeffrymu "web wau wau. V osmnácti si píšeš deniček Jonshy (jeho příjmení)" uchechtne se a začne v něm listovat. Zastaví na jedné stránce ale to mu deník už vytrhnu. On se jen začne smát a odejde dojdu zpět k své lavici "jak si k tomu přišla Apríl?" Zavrcim "tak jako každý hlupačku tvé babička mi ho dala" uchechtne se "jak jednoduché je ji nakecat že jsem tvá přítelkyně" ušklibnu se. Povzdechnu si ale to už zazvoní na hodinu. Holky odejdou od mě lavice a po chvili vejde učitel s tim klukem.
ČTEŠ
Můj Anděl Strážný
FantasyCo se stane když do školy přijde nový žák? Ale ne ledajaký ale žák co není člověk ale anděl? Strážný anděl co přišel na pomoc svému svěřenci? Tak jo... jsem tu s mým prvním příběhem... moc od toho nečekejte a neručim správnou gramatiku