,,Jakej trénik?" zeptala se Ewelyn když se zastavila v hale před dvacetiletou ženou s rudými vlasy a s mečem na zádech. Na hrudi měla vytetované jakési červené znaky. Vedle Ewelyn stál Tim a Guie. Oba dva vypadali ostražití, i když Guie měla v očích zlomyslný pohled. Žena si utáhla vysoký culík a protočila zelené oči. ,,Jsi nedočkavá co? Jsi dcera démona, ale nejsi jediná. Spoustu démonů má potomky v lidském světě. I já jsem potomek démona." Vybalila na ní bez obalu a Ewelyn zakolísala. ,,I když já jsem dcera řádového démona, to je o něco lepší než být dcera Krále." Usoudila rudovláska a odfoukla si offinu. ,,Minule když si se proměnila do své démonní podoby tak tě ta síla ovládla a tys uhodila přítele. Tenhle trénink má jen jeden smysl. Naučit tě ovládat tu sílu." Vysvětlila a podala k ní ruku. ,,Já jsem Yo. Exorcista vyšší třídy" představila se Yo a ušklíbla se. Ewelyn Yo stiskla ruku. ,,Démoni mají čtyři třídy. První stupeň jsou nejslabší démoni, většinou ublíží pouze bezbrannému člověku a k jeho porážce stačí základní vědomosti. Vezmi si takového Goblina. Řekni mi o něm něco." Vyzvala Ew a ta svěsila ramena. ,,Goblin se dělí na tři třídy. Goblin Lesní žije v lesích. Měří půlmetru, jeho pleť je zelená a i když může vypadat děsivě tak není. Většinou nenosí ani brnění kromě zelené čapky, hnědého opasku s jakýsími kalhoty a hnědé rukavice. Bojuje především svými drápy. Jeho drápy jsou však jedovaté. Jeho řeč je na minimální úrovni a jeho myšlení je velmi jednoduché. Příliš neútočí, je to typický příklad sraba." Popíše démona Ewe a Yo přikývne. ,,Pak tu je Goblin Pekelný. Jeho jméno zní už hůř, ale i tak je to pořád Goblin. Výška se nijak neliší od Lesního. Pleť má červenou a na hlavě má tři růžky. Žije v horách a okrádá pocestné. Zabíjí jen v nutnosti. Specifikuje se ostrými zuby, šedým oblečením přes které má brnění v podobě kolenních chráničů a loketními chrániči. Bojuje především ostnatou palicí. Jejich komunikace je pořád mizivá a jejich myšlení je též jednoduché." Popíše druhý druh goblina a Guie souhlasně přikývne. ,,Třetí Goblin je už podstatně horší. Nazývá se Stínový goblin. Jeho výška je sice stejná, ale jeho pleť je zbarvená do šeda či černa. Uši mají špičatější a často v nich nosí naušnice. Naušnice jsou pro Stánové gobliny jako hodnost. Na hlavě nosí jednoduché účesy a na tváři mu vidíte většinou zlomyslný či krvelačný škleb. Sice nenosí moc brnění, ale je rychlý. Ukrývá se ve stínech a je to nejtěžší goblin na chytání. Na opasku nosí měšec se zuby svojí oběti. Vraždí jak pro potravu tak i pro zábavu. Jeho zbraň je vroubkovaná dýka. Jeho komunikace je základní a jeho myšlení je rozvité nežu jeho druhů." Vyjmenuje vlastnosti třetího Goblina. Yo přikývne. ,,Pak tu máme druhý stupeň démona. Pamatuješ si na to přepadení Ryna?" Položí jí Yo otázku a Ewelyn se zarazí. ,,Nejhorší den mého života. Nejde zapomenout." Broukla tiše a Yo jí rozuchala vlasy. ,,Fialový obří slimák říká ti to něco?" Ušklíbne se Yo a v očích se jí zalesknou neznámé pocity. ,,Démon, kterého Ryn poslal do pekla." Odpoví jí Ewelyn a Yo se zasměje. ,,Nazýváme je Bestiané. Dimenze Darke má několik světů, takový svět je samostatně celkem malý, ale dohromady je to obrovská dimenze. Bestiani žijí na jedné takové planetě. Jejich svět je trošku větší, ale žijí tam hlavně démoni druhé úrovně co vypadají jako zvířata. Každý svět má své kníže. Démoni pod knížety slouží zvolenému démonovi, kníže však slouží králi. Je to celkem slušný systém. Sedmdesát pět knížat, knížata jsou většinou nejsilnější z celé úrovně. Druhá úroveň je silnější než první což dá rozum. Každý z druhé úrovně mají vlastní speciální schopnost. Nemají vlastní jméno. Mají různé podoby, jejich komunikace je lepší, ale pořád se třeba zadrhávají. Myšlení začíná být nepředvídatelné." Vysvětlí Yo druhou úroveň. ,,Pak tu máme třetí úroveň. To bývají většinou knížata a nebo démoni podobně silní. existují démoni třetí úrovně, které bys nikdy nechtěla potkat věř mi. Třetí úroveň je i démon, který ti zabil bratra. Jmenuje se myslím Urio, hledáme ho už delší dobu. Mistr útěků a jeho síla je nezměřená. Nevíme jak je silný, ale zabil Ryna. Bude pekelně silný. Urio pochází ze světa vyhnanců. Je to část dimenze Darke. Žijí tam vyhnanci, kteří se nějak postavili proti knížatům či proti zákonům. Většinou bývají silní a možná víc než knížata. Věř mi, kdybys bojovala s Uriem teď, smetl by tě jako nic i když si dcera krále. Jejich komunikace je výborná, myšlení složité a síla nepředvídatelná. Jejich vzhled se podobá hodně lidem, čím víc lidský tím víc silnější. Musíš se stát silnější, pokud Král znovu pošle vyhnance aby tě našli, najdou tě a věř mi, zabijou tě jako nic." Řekne jí narovinu Yo a ušklíbne se. ,Dneska začneme jednoduchým začátkem. Vidíš druhý konec haly? Oběhni celou halu desetkrát a nezastavuj. Pokud zastavíš, dostaneš další dvě kolečka." Nařídí jí a ukáže na šatnu. ,,Jdi se převlíknout, máš tam oblečení." Řekne a Ewelyn se zoufalým výrazem zajde do šatny. ,,Takže ty jsi pravá podoba její pravé katany?" Obrátí se Yo se zájmem na Tima a ten se podrbe ve vlasech. ,,Jo tak nějak to je." Zazubil se Tim a poplácal Guie po bílých vlasech. ,,A tohle je moje démonní sestři.." nestihl to dopovědět, protože odletěl o pár metrů dál díky pěstí, kterou schytal do břicha. ,,Nešahej na mě Timy." Zavrčela na něj Guie a otočila se na Yo. ,,Myslíš, že to zvládne? Nevěřím jí." Procedila bělovláska mezi zuby. ,,Zvládne, tedy pokud jí pujčíš svojí plnou sílu." Dořekne Yo a otočí se na přicházející Ewelyn. Ta byla bosa a na sobě měla černé kraťasy a černé tílko, které odhaluje ploché břicho. Vlasy má v drdolu. ,,Teď jsi vhodně oblečena." Pochválila její oblečení Yo a ukázala před sebe do haly. ,,Jdi běhat a rychle." Poručila jí dominantně trenérka a Ewelyn se rozeběhla po neklouzavé podlaze. Zezačátku běžela klusem aby si energii šetřila. Ale to jen do té doby dokud za ní nedopadla energická koule. Ewelyn se otočila na Yo s vyděšeným výrazem. Yo se ještě kouřilo z dlaně jak kouli vypálila. ,,Řekla jsem rychle a neměla si zastavovat. Dej si těch koleček dvanáct. Příště to zasáhne tebe tak šup!" Zařvala Yo a Ew se raději rozeběhla. Tentokrát rychleji. Po deseti minutách se zastavila u Yo. Celá červená a zpocená. ,,Jdi se opláchnout." Nařídila jí trenérka a Ewelyn zrychlenědýchala. Její srdce bušilo jako splašené a ona sotva popadala dech. Když se vrátila z umývárky, všimla si modré žíněnky na podlaze. ,,Teď si dáme rozcvičku. Postav se na tu žíněnku." Začali dělat rozcvičku, kterou Ewelyn v nějakých fázích vůbec nezvládala. Z rozcvičky ji bolelo celé tělo a ona cítila, že zítra nevstane. ,,Rozcvičku máme za sebou. Začneme asi základními bojovými postoji a zatím budeme cvičit s tímhle." Promluví a přinese z blízkého skladu dva pěnové meče. Jeden hodí Ew, která ho jakžtak chytí. Yo se postavila naproti Ew a zaujala bojový postoj. ,,Mírně rozkroč nohy, je to dobré pro zachování rovnováhy. Musíš být uvolněná a meč drž takto oběma rukama. Dobře ten postoj zvládáš. Zkus mě odrážet a nenechat se zasáhnout." Poradí Yo a provede bezchybný výpad. Ewelyn ji cise zablokovala svou zbraní, ale pod silou protivnice zakolísala a spadla na zadek. Takhle bojovali hodinu. Nejdřív Ewelyn padala pod váhou protivnice, pak nestíhala blokovat a nebo zvládala pouze uskakovat. No stručně řečeno: dostávala na zadek.
,,Dáme si pauzu. Po pauze zkusíme trénovat psychiku." Řekne Yo a sama se napije. Ewelyn se sveze na zem a z úst jí vyjde bolestný sten. ,,Šlo ti to ségra." Prohlásil Tim a Ew se naněj vděčně usmála. ,,Jsi neschopná." Zamračila se Guie a odešla si sednout na druhou stranu. Po krátké pauze se vrátili k tréninku. ,,Pamatuješ si jak si přišla tady k těm dvoum?" Zeptá se Yo a maluje na zem bílou křídou jakýsi znaky do kruhu. ,,Přes rituál proč?" podiví se Ewelyn a podívá se na své dva společníky. Ty se tam teď tiše hádali. ,,Musíš se ponořit sama do sebe a vyrovnat se sama se sebou. Zní to lehce, ale je to těžší než se zdá. Sedni si do kruhu a zavři oči." Promluví Yo a když se Ew posadí, vztyčí kolem kruhu ochrannou pětivrstvou bariéru. ,,Jeopravdu potřeba vztyčit tolik vrstev?" Zeptá se Tim starostlivě. ,,Pokud ji ty emoce přemůžou, může se tu proměnit. A pak by mohla vtrhnout do školy." Yo vztyčí pár dalších bariér dokud si není jistá, že by ji to mělo zastavit i v její démonní síle.
,,Jsi bezmocná, jsi slabá, jsi nicka." Promluví dívčí hlas a Ewelyn se začne rozhlížet. ,,Kde jsi?! Ukaž se." Zvolala Ewelyn a druhý hlas se zasmál. ,,Já jsem ty. Jsem tvé pravé já. Kvůli tobě je Ryn mrtvý. Nejsi jeho pravá sestra, byla jsi a vždy budešpouze přítěž. Ryn tě nenáviděl. Jsi démon, nezasloužíš si lásku. Umřel a nenáviděl tě." Začne s posměšky hlas a Ewelyn spadne na kolena. Z očí jí tečou slzy. Černé slzy.. ,,Ryn..nenáviděl..mě?" Zašeptala a před ní se začaly promítat obrazce. ,,Nejlepší narozeniny Ewe" popřál Ryn šestileté černovlasé holčičce.