14

182 6 3
                                    

Cand am auzit asta eram distrusa,el era singura mea ruda ramasa in viata,nu puteam sa il pierd,dar era prea tarziu.Am cazut in genunchi si am inceput sa plang,deodata se aude usa de la cabinetul fratelui meu spargandu-se,pe ea intrand tu speriat,ai venit la mine si m-ai luat in brate plangand cu mine,stiu ca era prietenul tau cel mai bun,dar nu trebuia sa ma iei pe mine in brate,ti-am raspuns la imbratisare pentru ca eram foarte slaba acum,nu puteam sa te vad plangand.Am stat asa vreo 5 minute,apoi ne-am indepartat din cauza ca venise doctorul.Dupa ce mi-a urat condoleante,m-ai dus acasa,tot drumul ti-ai cerut scuze ca nu mi-ai fost alaturi si ca ai vrea sa fim prieteni,eu am acceptat,nu puteam sa te refuz,erai singurul care mi-a ramas,m-ai imbratisat iar,apoi m-ai intrebat daca parintii mei sunt acasa,am inceput sa plang mai tare,tu nu stiai ca sunt morti,eram asa trista incat chiar m-ai sarutat,eram uimita de ce faceai,dar m-ai facut sa ma simt bine,ti-am raspuns la sarut,apoi s-au auzit rasete si tipete de la baieti,te-ai indepratat usor de mine,acum chiar nu iti pasa de ce zic ei?

Tu-Ce vreti ma?

R-Cu ea ti-ai gasit ma?Cu asta?Tu n-o vezi cum arata?

Tu-Tu sa taci,pentru mine e perfecta.

J-Ba lasa-l in pace,se aude o voce masculina cat de cat din spatele baietilor.

Eu-Jay ,te rog nu te baga.

J-Te rog lasa-ma sa ma bag,astia sunt niste idioti nesimtiti.

R-Pe cine faci ma nesimtit?

Rd-Pe ma-ta ciudatule,spune alta voce masculina,din nou cat de cat.

R-cine mai e si asta?

Rd-Dracu ba,eram sigura ca asta va zice,asa e el.

R-Te pui cu mine piticule?

Eu-Doar sa te atingi de el ca iti sparg fata,spun nervoasa,mi se citea ura din privire.

R-Sau ce papusa?Ma bati cu mainile alea mici si firave?

Tu-Cred ca trebuie sa iti retragi cuvinte,e periculoasa si nu o spun doar eu,ci si profesorul ei de Taekwondo.

R-Sa mori tu ca asta mica face....nici nu mai apuca sa zica ca sar pe el la bataie.

Tu incercai sa ma dai jos ca sa nu ii rup fata,dar nu reuseai,ai inceput sa ma gadili,eu nu mai puteam de ras,asa ca am cazut de pe el.

R-Nu s-a terminat,spune el nervos.

Eu-Mai vrei o tura?spun nervoasa.

R-Gata boss,nu imi mai trebuie,stai chill..................

Draga crush...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum