Brak snu

1.1K 79 8
                                    

W nocy dzieją się różne rzeczy - jest skutkiem przesiadywania nocą, cierpiąc na bezsenność.

Przytulał mnie, delikatnie gładząc po włosach. Szeptał ciche słówka, mówił jak bardzo mnie kocha. Nie wypuszczał z rąk przez wiele godzin. Patrzyliśmy się na gwiaździste niebo, skryte za resztkami zawalonego dachu.

Na naszych twarzach ostały się ślady łez. Gardła bolały nas od krzyku i długiej rozmowy. Dygotaliśmy z zimna, w końcu jest środek grudnia, noc, a my siedzimy w opuszczonych dokach w samych koszulkach. A jednak jesteśmy szczęśliwi. Bardzo.

Na rozmowy wzięło nas w nocy. Nie wiem, który pierwszy przyjechał do drugiego. Nie wiem, jak im uciekliśmy. Nie wiem, kiedy i jak znaleźliśmy się w dokach. Wiem tylko, że postąpiliśmy słusznie.

Oboje przez problemy cierpimy na bezsenność. Nie sypiamy po nocach, za to rozmawiamy. Tylko w nocy możemy być razem. Przytuliłem go mocniej, czując jak drży.

Nie wracamy do domów. Wiemy, że jeśli to zrobimy, wszystko będzie jak dawniej. Nie dadzą nam być razem. Ucałował delikatnie moje czoło, ścierając z policzków resztki łez. Wiemy, że oni tego nie zrozumieją.

Noc jest zdecydowanie za krótka.

Nie łudzimy się, że nas zaakceptują. Ludzie nie akceptują tego, co inne. Boją się tego, czego nie pojmują. A jednak walczyliśmy. I jesteśmy teraz razem. Jednak jeszcze nie na zawsze.

Ale to za chwilę.

Spytał, czy jestem gotów. Słyszałem jak drży mu głos. Bał się, ja też. Patrzyłem na gwiazdy. Skinąłem głową.

Byliśmy zmęczeni. Bezsenność dawała się we znaki. Opadały nam powieki.

Przyłożył broń do swojej głowy. Powiedział, że pocisk przebije na wylot obie nasze czaszki. Brzmi strasznie? Nie dla mnie. Uśmiecham się i całuje go delikatnie w usta.

A gdy to czytasz, ja pewnie już nie żyję. Ze szczęśliwego świata wraz z moim ukochanym pozdrawiamy wszystkich, którzy nie dali nam być razem. Wykiwaliśmy was, co sukinsyny?

Ps. Kochana siostro, to ja podkradałem twoje zapasy słodyczy. Wybacz.

Znienawidzony przez ludzi pedał.


Natchnęło mnie na to w nocy. Nie wiem, czy do czegoś nie nadaje, ale jakoś mi się podoba :) W sumie to nawet nie wiem do jakiej kategorii to dodać XD

🎉 Zakończyłeś czytanie W nocy dzieją się różne rzeczy/One Shot yaoi-gay ✔ 🎉
W nocy dzieją się różne rzeczy/One Shot yaoi-gay ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz