,In urma cu 10 ani ...
-La multi ani Tasha , in sfarsit ai implinit 7ani , iubito.
Imi aduc aminte ca ma uitam la ea si eram fericita , era o femeie tanara frumoasa cu ochii verzi ca smaraldul si buclele ei blonzi picau delicat pe spate era mama mea adoptiva ma salvase din infern la varsta de 1 an. Cand spuneam Maria Ozera imi aparea in minte cipul gingas al femei in varsta de 39 de ani , imi promisese ca imi va spune cine e mama mea adevarata dar de atunci pana in prezent nu mi-a spus , a luat lucrul cel mai importan pentru mine cu ea in mormant.
Mi-am revenit atunci cand fratele meu Dean mi-a pus mana pe spate si mi-a soptit la ureche :
-Tasha e randul tau sa spui ceva despre Maria .
M-am indreptat spre sicriul negru din lemn , ma simteam foarte bine ca nu era deschis nu as fi putut sa o vad pe mama mea adoptiva alba la fata , fara obrajii ei rozali. , gandindu-ma la ea o lacrima rece mi-a curs pe obraz . M-am uitat la multimea imbracata in negru din fata mea , toti avand fetele distruse de durere , mi-am luat inima in dinti si am inceput sa spun discursul meu:
-Chiar daca nu a fost mama mea adevarata , Maria Ozera a fost mai mult decat o mama pentru mine ... a fost cea mai buna prietena a mea. Imi este greu sa o conduc pe ultimul drum al ei , deoarece imi va lipsi privirea ei , atunci cand imi spunea ca totul va fi bine si doar gandul ca de maine nu o sa o mai vad imi sfasie inima intr-o mie de bucati . Dumnezeu sa o ierte si sper sa ne intalnim si pe cealalta lume.
Toata lumea a inceput sa aplaude si m-am intors puand buchetul de trandafiri albi pe mormantul mamei , cu ochii pe coroanele de flori am soptit cat pentru mine "Te iubesc , mama."
Cand am iesit din cimitir Dean ma astepta in masina lui un Opel Cascada original de un albastru atat de inchis incat daca nu statea la lumina soarelor se vedea negru. Am mers acasa , se putea vedea casa noastra de la doua strazi departare deoarece culoarea de un alb-rozaliu stralucea intens . Acum mi se pare ciudat cum Maria putea intretine casa asta atat de mare cu un salariu de avocat si 2 menajere , casa era destul de mare avea un etaj iar pe ea se afta masarda neacoperita. Inainte sa pot sa deschid portiera masini Dean mi-a pus mana pe umar , era mai mare ca mine cu 3 ani eu avand 17 ani , semana foarte bine cu Maria avea aceasi ochii doar ca ai lui cateodata erau albastri si parul indentic.
-Tasha , mama mi-a spus sa iti dau astea cand ea nu va mai fi .
-Ce este ?(ma uitam la 2 carti acoperite intr-o piele maro una era goala si noua iar in cealalta era jurnalul personal al cuiva)
-Este al mamei tale adevarate . Inca mai traieste , si este chiar in lumea muzici .
-Dar..(Pe coperta jurnalului scria cu un scris neglijent Lana Del Rey , nu avea cum sa fie cantareata aceea mama mea femeia aia nu a ramas niciodata insarcinata dar mi-am trait toata viata confundandu-ma lumea cu Lana Del Rey poate ca era adevarat )
L-am stans intr-o imbratisare rapida pe Dean si am coborat din masina , imi placea ca incerca sa ascunda durerea pentru pierderea mamei lui dar ochii lui il tradau.
Am ajuns in camera , era la fel de cand plecasem , patul nefacut hainele mototol facute , servetele pe peste tot . Am pus hainele la loc in sifonierul imens din camera mea si am aruncat servetelele in cosul de sub masa apoi m-am schimbat in hainele mele de casa care erau alcatuite dintr-un maieu negru , o pereche de pantaloni scurti si papuci pufosi .M-am asezat in pat si am deschis jurnalul pentru a citi primul "capitol"
"Tasha , sper ca acest jurnal va ajunge la tine intr-o zii si vreau sa iti spun ca imi pare foarte rau ca nu am putut sa te cresc eu , stiam ca esti o fata speciala , frumoasa dar eram prea mica nu puteam sa am grija de un copil la frageda varsta de 16 ani. Mama ta sunt eu , adica Lana del Rey , stiu la ce te gandesti dar , daca o sa fi vreodata de acord sa vi sa ma cunosti mai bine sa o faci , vreau sa vad cat ai creescut. Acum nu mai pot scrie deoarece trebuie sa ma intalnesc cu o prietena scumpo. Te rog celalalt jurnal sa fie al tau , scrieti toate gandurile si toate intamplarile in el.
Cu drag , mama "
Am inchis jurnalul si l-am pus sub perna , apoi am dat drumul calculatorului pentru a intra pe youtube sa ascult muzica. Vestea asta ma socat complet asa ca vreau sa imi mut gandurile in alta parte dar a pornit o melodie trista si mi-am petrecut restul zilei plangand.
CITEȘTI
Just me... Vol1
Teen FictionTasha Ozera afla dupa ce mama ei adoptiva moare ca de fapt numele ei de familie este Tasha del Rey . Ramane impreuna cu fratele ei Dean Ozera si jurnalul de la mama ei reala Lana del Rey. Cititi pentru a afla mai multe...