2

93 6 3
                                    

-Domnisoara Ozera , trezitiva!

Nu deschisem ochii dar vocea femei era ca o alinare pentru mine , Petra Zamfir era menajera casei . In zilele ploioase obijnuiam sa mergem pe mansarda cu umbrelele si sa privim cerul negru , acestei femei deobicei ma descarcam cand eram suparata . Am deschis ochii cu greu si am vazut-o , avea parul prins intr-un coc neglijend , rochia ei neagra pana la genunchi si un sort de bucatarie alb , Pe fata ei se putea observa ingrijorarea si in acelasi timp oboseala ,avea chiar niste cearcane oribile.

-Ati adormit pe scaun , intindetiva in pat cred ca ati amortit.

-Nu multumesc ,Petra , o sa merg sa il caut pe Dean . 

-Este in camera lui , domnul inca nu s-a trezit.

I-am facut cu mana , apoi am fugit pana la baiei sa ma aranjez putin . Fata din oglinda parca nu eram eu , mereu am fost aranjata cat de cat acum parul era ciufulit si rimelul era intins pe suprafata obrajilor.  M-am spalat repede mi-am prins parul intr-o coada de cal si am plecat catre camera lui Dean. 

-Te-ai trezit tarziu. In seara asta merg la o petrecere impreuna cu gasca . Vrei sa vi?

Gura mea se deschise in semn de uimire , era ca si cum mama lui nu ar fi murit , era imbracat intr-o preche de pantaloni stramti si un tricou cu cap de mort iar parul il avea aranjat in stilul acela dragut ciufulit. 

-Deci mama ta e ... sti si tu foarte bine. Iar tie iti arde de bautura , fufe si petreceri nu-i asa? Chiar iesti imposibil . Nu o sa vin la o petrecere cu tine si baieti tai! 

-Ei o sa beau si eu un pahar doua nu o sa ma imbat . 

-Sti ca maine e sambata si o sa fiu singura acasa , ce o sa fac daca te imbeti? Jur ca nu o sa iti dau drumul la usa si o sa dormi pe covor cu Ricky!(Ricky era cainele nostru ciobanesc german)

Acesta a inceput sa rada si m-a dat afara din camera inchizand usa dupa el. Am batut cu pumni in usa , dar stiam ca nu imi va deschide asa ca am tipat la el:

-Nu imi vine sa cred ca eu sunt cea normala dintr-e noi doi! Idiotule!

Ah , chiar ma enerveaza oricum nu aveam chef de el asa ca mi-am tras repede rochia mea neagra fara spate si cizmele crem . Sufrageria era curata si totul era aranjat la locul lui am deschis usa si am strigat pe dupa umar ca sa poata auzi si Dean:

-Am plecat in oras!

________________

Ma plimbam singura pe strada si am hotarat sa merg la cafeneaua mea preferata unde lucra cea mai buna prietena a mea Ellie Moren . Draperiile negre erau trase iar aproximativ fiecare masa din local era ocupata . M-am apropiat de tejghea si cand m-a vazut Ellie mi-a zambit prietenos cu o privire "salveaza-ma de aici".

-Buna , Imi pare rau pentru mama voastra Tasha. 

-Of te rog nu deschide discutia acum . Tu ce mai faci ?

-Ca de obicei , strang bani sa imi iau o masina . Ca de obicei un espresso lung cu lapte ?

-Da . (Am spus cu un zambet pe fata)

-Ies din tura in 10 minute si vin la tine .(s-a uitat prin incaperea mica si a spus). Uite du-te in masa din colt e libera , fugi pana nu se ocupa e cam aglomerat in seara asta .

M-am asezat la masa , dar am observat ca la masa mai era patronul magazinului Oliver , un batranel de 46 de ani , obsedat de jazz si care poarta numai lucruri colorate . Astazi parul lui negru era prins intr-o coada la spate si avea un medalion cu un ochii pe el , cea ce ma cam speria.

-Condoleante , scumpa mea . ( a spus acesta de indata ce m-a vazut ca ma indrept spre loc)

-Multumesc , e ocupat?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 03, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Just me... Vol1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum