Част 2 Мразя Физическо

13 0 0
                                    

След като се разделихме с Бил и влязохме по съблекалните трябваше да осъзная неудобството на това да имаш униформа и в часа си по физическо. Тя представляваше светло син потник и ужасно къси панталони бели на цвят.
Салона беше смайващо огромен и се изумих, когато осъзнах колко хора могат да се поберат.
-Хайде червей! Размърдайте се! Всички "кавалери" с мен за бягане, момичета волейбол! - след тези думи на мадам Максим се разнесе пронизващата душите свирка и всички момчета излязоха, а ние почнахме да се разделяме на отбори. Както седях в края и чаках да изберат капитаните изведнъж...
-Хай, Бевърли... Нали? Искаш ли да си втория капитан срещу отбора на Миранда? - пред мен стоеше едно доста високо момиче (по-високо и от Бил!) , което мило ме "умоляваше" да се жертвам срещу най-популярното момиче в училището- Миранда.
-Защо не? - реших се тъй като обожавах спорта и изведнъж ми дойде самочувствието.
-Роуз!
-Ъъ Стефани!
-Анджи!
Редувахне се избирайки играчи докато се оказа, че в нашият отбор не достига един.
За наш "късмет" момчетата бяха свършили и дойдоха бързо, бързо...
Най-неловко беше когато госпожа Максим реши, че в нашият отбор ще дойде най-здравото и популярно момче.
-Дъстин влизай в отбора!
През цялото време имах чувството, че някой ме гледа, докато през втория гейм реших да се обърна и да видя. Дъстин не откъсване поглед от мен и когато го изгледах с точно определение за погледа си - бизон. Всичко, което той направи е да ми намигне. Идеше ми да фрасна този всезнайко, така че да съжелява.
*ЗВЪНЕЦА БИЕ*
След като смених неудобния екип с още по-неудобната униформа, която включваше най-умразното ми нещо, а именно пола се запътих надолу където ме чакаше Бил.
-З-з-з забелязах как те глледда Дъстин. Н-н не мми харресва тая работа...
Не можа да довърши и усетих как голяма топла ръка докосна рамото ми а по шията на Бил се изписа едно бавно преглъщане.
-Честно ли се занимаваш с този малката?
Обърнах се и зад мен стоеше не кой, а Дъстин Фин Флетчър!
-Да, проблем ли имаш и не съм ти малката, червей!
-Еха, еха охлади страстите!
-Ще те разочаровам, но такива с теб няма!
-Оо загубеняк някой току що ти спаси кожата. Да не си си намерил приятелка... Няма да е твоя дълго... - и пак ми намигна!

Авторска бележка: Реших да пиша от името на Бевърли дано не е проблем! Ваша Елевън❤

АЗ И БИЛWhere stories live. Discover now