- Niall add vissza a telóm!
- Soha! - bújt el a kanapé mögött.
- De kérlek Nii, meghívlak egy fagyira ha vissza adod nekem - Zsaroltam meg az elvileg felnőtt férfit. Ennyi kellet Niallnek, a telefonom már nálam volt és a gyermek lelkű srác már vette is fel nike márkájú cipőjét. Persze a többi bolond sem maradthatott ki a bulibol szóval nekik is szóltam.
- Fiúk! Fagyizni megyünk! - Kiabaláltam. Erre az összes srác lerohant a lépcsön dübörgő zaj kiséretével.
- Ki fizett? - kérdezte göndör barátom.
- Én - sohajtottam - Niallnek megigértem hogy elviszem fagyizni ha vissza adja a telóm - forgattam a szemem. Niall ezt egy győztes mosolyal díjazta.***
- Hogy ízlik a fagyi fiúk? - épp a kedvenc fagyizonkba nyaltunk a jeges csodát amit természetesen én fizettem.
- Mennyei - habzsolta csokis fagyiját uncsitesóm.
- örülök neki - mosolyogtam rá - De ne egyed ilyen gyorsan mert megfog fájdulni a torkod.
Mindig is fura volt számomra hogy 4 érett férfival élek mégis én vagyok a legnormálisabb. Persze én ezt imádtam hisz így sokkal jobb velük lakni és turnézni. Bár tudnak ők is felnőtt modjára viselkedni. Mint például amikor elakarok menni egy kisebb buliba vagy randira hívnak. Akkor olyanok mint a fiú testvérek,pedig nem is vagyunk vérszerinti tesók. Liam az unokatestvérem és ennyi de a fiúk ennek ellenére ugy bánnak velem mintha a kis húguk lennék. Én ezt persze szerettem mivel én is hasonlóan tekintettem rájuk.
- Szóval, elkéne mondanunk valamit Rose - mondta Liam.
- Oké hallgatlak - Hagytam abba fagyim evészetétt.
- Tehát, toura megyünk megint és 3 nap múlva indulunk. Ugyhogy ha vissza mentünk a 1D házba létszives pakolj össze - Ez hallatán igazán boldog lettem. Imádtam turnéra menni velük. Új helyeket fedeztünk fel, új embereket ismertünk meg, új ételeket kostóltunk. Aztán pedig ott vannak a koncertek, szerintem jobban élvezem mint a fanok.
- Rendben.***
Hol lehett a piros pulcsim? Istenem igy sosem leszek kész. Minden szanaszét volt a szobámba. Végig kérdeztem az összes srácot de egyikse tudta hogy hol van a piros pulcsim.
- Ahjj istenem miért nem találom azt a nyavajás pulcsit sehol sem? - és akkor mintha isten meghallotta volna imám megláttam a piros pulcsim.
- Megvaan - ünnepeltem pulcsim előbukanását.
- Rose mit csinálsz te? - jött be az ajtón egy álmos louis.
- Pakolok - mutattam a kupira - Felkeltettelek?
-Igen. De ha már itt vagyok segitek neked - mosolygot rám. Az a mosoly ami elrabolta a szívem. Igen jól hallotad. Teljesen bele vagyok zúgva de 13 ével idősebb és Liam kinyírna arról nem is beszélve hogy van barátnője. Egy gyönyörű model akivel még csak versenybe se tudnék állni. Vékony tökéletes alak,kék szemek,telt ajkak és barna haj és akkor itt vagyok én. Túl nagy mellek,túl nagy fenék, felesleges kilók, unalmas barna szem és hullámos barna haj amit órákig kell fésülni hogy ne nézzen úgy ki mint a széna kazal. Szóval magyarul semmi se lesz köztünk.
- És várod a tourt? - törte meg a kínos csendet lou.
- De még mennyire! - mondtam izgatottan.
- Én is - kuncogot - és képzeld Barbara is jön - Hát igen, Louis a híres Magyar modellel jár.
- Az-az nagyon jó - probáltam egy normális mosolyt küldeni felé. Hát nem jött össze.
- Tudom, már nagyon hiányzik alig várom hogy magamhoz ölelhesem - ábrándozott szerelmesen. Konkrétan lehetet hallani a hangján és láttni a szemein hogy mennyire imádja a lányt. Erre már nem tudtam mit válaszolni ugyhogy inkább fojtattam a pakolást lou társaságával.
YOU ARE READING
Guys my age [ L.T ]
FanfictionMindenki azt hiszi Rose payne élete tökéletes. Azt hiszik mindene megvan neki. De nem tudják az igazságot. Hiszen szegény lány annyi utálatot kap hogy önbizalma a béka feneke alatt van, ráadásul az unokatesójának a bandatagjába szerelmes aki sokkal...