2.

31 0 0
                                    

- Minden megvan skacok? - Kérdezte Paul a fiúk biztonsági őre.
- Igen. Minden megvan - mondta Niall.
- Akkor szálljatok be és indulunk.
Beszálltunk a kocsiba és már száguldottunk a reptér felé.

***
- Barbi - A lány Louis karjai közé vetette magát és úgy falták egymást a váró teremben. Mig ők egymást falták nekem a szívemet a fájdalom falta. Hogy lehetek ilyen szerencsétlen hogy pont ő belé kell szerelmesnek lennem? Csókcsatájukat a jól ismert női hang szakította meg aminek igazán hálás voltam. Vállamra dobtam kék kanken hátizsákom és a többiekkel együtt megindultam a repülőhöz. Liam és Niall mellett ültem. Végig hülyültük az utatt Amerika felé ami az első helyszín volt. Niall egyfojtábba szelfizgetett és persze a legtöbbe én is benne voltam, liam pedig vagy rajtunk röhögöt vagy ő is beszált a képbe. Megint az a női hang közzölte hogy megkezdjük a leszállást.
Természetesen a fanok a repülőtéren vártak kedvencükre és hangos síkitással fogadták őket. Páran tőlem is kértek aláírást amit én szívesen adtam.

***
- Jólvan skacok, ti fiúk a 99-es számú szobába vagytok Rose te Barbarával és louval leszel a 100-ba - Nem túl boldogan de megindultam Luxal az oldalamon. A kislány erősen szorította a kezem. Tudtam hogy Lou és Lux sem birja Louis barátnőjét mint ahogy a fiúk de egy szót se szólhattunk mert Louis mérges lenne ránk ez meg a legutolsó dolog amire szükségünk van.
- Rose - rántotta meg a kezem a vörös hajú cukiság.
- Igen Luxie?
- Most vele kell egy szobában laknunk? - mutatott az előttünk camogó Barbira.
- Igen drágám, sajnos vele kell együtt laknunk, de hé jó móka lesz ez együtt - mosolyogtam a kicsilányra.
- Úristen - motyogtam az orrom alatt ahogy beléptem a szobába. Barbara konkrétan befoglalta a fél szobát a méregdrága ruháival. Az ágyakon szoknyák,farmerek és pólók díszelegtek és ahogy elnéztem a cipőit a mi szekrényeinkbe is bepakolta.
- Öhm Barbara megkerhetnélek hogy elpakolnád a cuccaidat a te feledre. Mi is itt fogunk lakni - kértem meg.
- Na még mit nem. A ti olcsó dolgaitok simán elférnek, az én csúcs és drága ruhámnak viszont hely kell - nyavajgot.
- Persze hogy drága cuccaid vannak,hiszen gazdag a pasid amitt te mocskos módon kihasználsz - mondta Lou.
- Hé kikérem magamnak nem használom ki az én cukimuki macikám - síkitozott össze vissza.
- Mi lenne ha csak egy napig nem ribanckodnál? Már tele van veled a hócipőm - kiabáltam rá.
- Hogy képzeled te utolsó senkiházi - ennél a pontnál Lou kivitte Luxot nehogy olyat lásson amit nem kéne.
- Én senkiházi? Nem is tudom ki az aki kihasználja ki a pasija és a háta mögött fűvel fával csalja - egyre jobban kihozott a sodromból.
- Nem tudsz te semmiröl te kis taknyos!
- Hagyuk már egy galambnak több esze van mint neked! - erre felpofozott. Az arcom égett es sajgott. Valószínüleg piros volt.
- Louis drágám - futott ki a szobábol. Nem sokkal ezután Louisal az oldalán jött be. Közben Lou vissza jött Lux nélkül.
- Rose - vett mély levegőt - Ekkorát meg sosem csalódtam - fájt. Borzasztóan fájt amit mondot. Persze Lou tudott minderöl. Ő volt az egyetlen aki tudta titkom. Mindig számithattam rá. A fiúknak csak azért nem mondtam mert tuti eltiltanának Louistol.
- Hogy teheted ezt? Azt hittem hogy barátok vagyunk.
- Louis hát nem veszed észre? A barátnőd össze vissza csal téged. Csak kihasznál! - már nem csak az arcom égett de a szemem is  kitörő könnyeknek köszönhetően. Louis megrázta a fejét és elhagyta a szobát szerelme kiséretével.

Sziasztok! Remélem tetszet nektek ez  rész! Annyit szeretnék mondani hogy igazábol nincs semmi bajom Palvin Barbival. Sőt tökre bírom. Ja és kérlek nézéttek el a helyesírási hibákat igyekszem őket elkerülni. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 13, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Guys my age [ L.T ]Where stories live. Discover now