part 7//first show

126 16 1
                                    

Pov Emily

//the cheecky monkeys\\
Alice🍲: omg Em ik zie je overal op het internet!!!
Me: ja idd ik zie mezelf op allemaal update accounts enzo wtf
Quinnie🍉: girl je bent helemaal famous aan het worden enzo!!!
Zoë🌽: ik ben echt trots op je!!
Alice🍲: gl trouwens met je eerste show vanavond😏
Janice👽: jammer dat we niet bij je eerste show zullen zijn..
Me: er zullen vast veel video's te zien zijn!
Me: en trouwens meiden!
Me: ik ben begonnen met vloggen!
Me: idee van de jongens!
Quinnie🍉: owwww super gaaaaaaf!!!
Quinnie🍉: meid dat ga jij kunnen!!
Me: thnx quin💕

Corbyn heeft mijn vlog camera in de hand. 'Misschien maar beginnen met een voorstel video!'glimlacht corbyn. 'Ga je mij filmen?'grinnik ik. 'Yupps!'grijnst corbyn. 'Cool, BLEH!'zeg ik. We zoeken de goeie plek uit,en dan beginnen we.

"Hey allemaal! Ik ben emily! Sinds vanavond de eerste show is mag ik dit wel vertellen! Ik ben het voorprogramma van why don't we. Corbyn staat op dit moment achter de camera! Corbyn zeg hoi.'grijns ik. 'Heyyyyyy.'zegt corbyn vrolijk. 'KEEK, nouja zoals je hoort schreeuw ik af en toe heel random dingen, MONKEY. Dit is vanwege mijn tourette! Wat tourette is? *hele uitleg later* dat is dus tourette! KLIK KLAK! Waarom ik wel mee op tour ga en ga zingen? Ik heb totaal geen last van mijn tourett als ik zing. Wat super fijn is want dan voel ik me gewoon heel vrij. En deze schatten, PIZZA! Hebben er dus voorgezorgt dat ik in het voorprogamma ben gekomen. Ik zal verder over mezelf vertellen. YEET. Nouja ik heet dus emily green, ik ben 18 jaar en heb al sinds me 4e tourette. Muziek is mijn leven. Ik ga dus mijn journey vloggen. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden! Zie jullie OEHHH in de next video!'vervolg ik mijn verhaal en zwaai naar de camera.

'Super gedaan!'zegt corbyn vrolijk en knuffelt me. 'Thanks PATATJE.'zeg ik blozent. We lopen weer terug een kamer in waar we met ze allen zitten. 'Corbyn mag ik de camera dan kunnen ik en em de video editten en dan posten.'zegt jonah. Nu weet ik gewoon dat je denkt van, waarom moet je het editten? Nou kijk, we hebben het dus gefilmt vanaf verschillende kanten.

'The cheecky monkeys'
Me: hey meiden me eerste video staat online xx
Quinnie🍉: AAAHH ZO TROTS OP JE CUJSFN
Alice🍲: IK BEN AAN HET KIJKEN!!

Ik loop super veel te roepen aangezien ik heel zenuwachtig ben. 'Zing misschien heel zachtjes een liedje?'stelt jack voor. 'Yeah maybe helpt dat.'glimlacht zach. Ik begin zacht dingetjes te zingen. En inderdaad de jongens hebben gelijk. Ik hoef nog niet op dus filmt daniel mij terwijl ik in mezelf aan het zingen ben. In de zaal hoor je allemaal mensen praten en hier en daar zelfs zingen. Zenuwen spelen weer omhoog. 'Het komt goed.'glimlacht corbyn en geeft me een knuffel. Ik knik en glimlach. 'Emily je moet op in 2 minuten!'zegt iemand. Ik knik en loop naar de plek waar ik op moet. Here we go!

big plans Ft. Why Dont WeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu