EVET . İLK BÖLÜMÜ TANITIM OLARAK SAYABİLİRSİNİZ .
**************
Yine Yeni Bi Gün -,- . Yine 7/24 Oturmak . Yine Can Sıkıntısı . Yine- çok mu fazla yine kullandım lan . herneyse . Buna Yaz Tatili mi denir lan . Hiç Ekşın Yok . Ekşın Yaratacak Olay da Yok anasını satıyım sjsjsj . Bikere Ben Yaz Tatilimi Geri İstiyom . Bu Nidir Ya . Güya Çoğunluğumuz Bu Yaz Bol Bol Denize Girip , Lunaparkta Sevgilisyle Korku Tüneline Binip , Paintball Oynicağdı .s Hayal Bunlar Olm . Cevizden Küçük Beynini Çk yoruyrsn çk .ss . Neyse Sustum Phen sjsjs . Neyse . Sabahtan Beri Oturmuyom . Tek Ekşın Pazara Gidip Geldik . Puhahahaha Çok Eğlenceli Dimiğ ? .d . Şimdide Kocaman ve Saçma sapan dağınık Topuzumla Koltuğa Kıçımı Yapıştırdım . Cidden Gayet Rahat . Yemek Olana Kadar Kalkmayı Düşünmüyorum . ama öyle olcak -,- Tabikide Kalkcam . Yemeğe Kadar Çişim Gelir Benim . Bu Rahatı Bozmamak İçin Pek Su İçmemeyi Düsnyrm .s . Yani Yemeğe Kadar 4 Saat Falan Ramazan Ayına Geri Dönüp Oruç ttcm .sjsj . Şimdi Benim Miriyemim Geleydi . 'Hadi Kanka Benle Şoka Gelsene' Diyeydi . Somra Bizde Duvarlara Grafiti Yapa Yapa Ekmek Almaya Gitseydik . zazazaza . Ama Suç Bende . Dün Kaykay Sürüyğduk .O 'Ben Eve Gidiyom Kalk Gıız' Bakışını Attı . Bende zorladm Ama Kabul Ettm . Naaptım Been . Açaydım Gollarımı Getme Diyeydim . Sonrada Gazlı Bezle Kolanya Koklatıp Bayıltıp Eve Kaçırsaydım . gece olup uyandıgındada "geç oldu Kanki eve Gidemessin Yamyamlar yir Seni" deseydim Oda Zorlasaydı . Sonra Ben Onu 32 Yerinden Bıçaklayıp Damatlık giydirip Ormana Atıp Çıkan Kanı Vişne Suyu Diye İçseydim . Kötü Mü Olurdu he ? Hayal Gücümün ; Anasını Bacısını Ebesini Dedesini Ninesini İlimini Bili- Çok Küfüre Bağladım Ben Yine .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garip Kız
AdventureMeğrabalar gençler. Ben Merve . 16 Yaşındayım ve Aptal , Salak , Gereksiz , Amaçsız , Saçma Sapan Gerizrkalı Bir Kızım İşte . Belieber'ım . Evet Justin tam Olarak 'Herşeyim' Diyebilirim . Bilmiyorum . Sanırım Hayatın Tüm Gerçeklerini Ondan Öğrendim...