HATIRLATMA ;
Biz Hiç o Konulara Girmiyek . çünkü Benim Annem Evin İçinde Terlik Giymez -,- Ama Laflarıyla İyi Bi dövüyo Bide Gözleriyle . O Bile Fazlada bence Bunun Konuyla Bi Alakası Yok -,-
Alakası olmamasına yokta . Yok olan bi alaka var mı acaba ? Ne Diyom Lan Ben . Evet Boşverin Bende Hiçbişey Anlamadım .s.
Ayağa Kalktım Ve Masamda ki Suya Doğru İlerledim . Tam Ağzıma Doğru Götürürken , Kapanan Kapı Sesini Duydum Ve Mutluluktan Sersemledim . Meğer Farkında Değilken Ben Birazdaha suyu dikmişim . Aniden Suratıma İnen su Damlacıklarıyla Kendime Geldim . Ve Zıplayarak Salona Koştum . Daha Kapıdan Girmeden Mutluluktan Havaya Roketlenerek Anırmaya Başladım
"Gihettilermöğğ ?? "
Oha Bu Terslikte Bi İş Var ? . Anaa Sıçtık Ya Lan .
Ne Yalan ?
Olm Dur Şimdi Bi Araya Girme Durum Vahim . Pohu Yedik .
He oke by .s
Keşke Atlangozluk Yapıp Önceden Bağırmasaymışım Lan . Önce Ortama Bi Göz Gezdirseymişim . Gitmemişler ağağağağ . Üstüne Birde Rezil olduk iyi mi ? Anam Hemen Ordan 'Odana Nos'la. Senle Sonra Görüşcez Guççük Bağyan .d' Bakışını Attı . Bende Odama Fırladım . E ama Kapı Sesi Neydi Lan ?!?. Merakımdan Duramayacağım İçin , Sessiz Adımlarla Koridorda İlerlemeye Başladım . Salon Kapısının Önüne Gelince Durakladm , aniden Usain Bolt Yapıp Salonun Önünden Geçtim . Anladıklarını Pek Sanmuyom . Zzazazza. Kapıyı araladım ve Hayal Kırıglığı -,- Teallam Çöpmüş Lan . Şimdi Ayrıca Yarın Sabah Çöp Atmaya Gönderilcrm . Qarizmamı Çizmek İçin Yaratılmıs Ebrveynler szi .ss . Çöp Poşetine 'Herneyse Elim Mahkum Bebeqw' Bakışımı Atıp Odama Işınlandım . Sonra Yatağımda Bugünki Cezamı Hafifletme Çabalarını Düsündüm . Odamı Toplamak ? Hayır Hayır O Bence Bu Suç İçin Fazla İyi Bir Hafifletme Yolu . Onu daha Ağır Seylerde Kullancam . Tam Olarak 17 Dakika 22 Saniyedir Bunu Düsünüyorum Ve Sonunda Buldum . He Bide Şu Dakika Konusunda Tabikide Kafadan Attım . Üşengeçlik Kanımda Var Olm . Niye Sayıyım . Aptalmıyım Ben ? Evt Aptalım Herneyse . Plan şu . Annem Her Halükarda Bu Gece Beni Azarlamak İçin Odaya Girecek . Bende Kapının Üstüne Kutuyla Küçük Paketli Çikolatalardan Koyucam . Annemde Odaya Girince Havadan Çukulata Yağcak . Puhahhaha İyi Fikir . Ayağa kalktım ve mutfaga gittim . Çukulata kasesini elime aldım ve odama doğru ilerledim . Sandalyeye Çıkıp , Çukulataları Yerleştirdim . Yatağa Zıplayıp Kulaklığımla Müzik Dinlemeye Başladım .
Oh No No
Oh No No
She's Confident
**********
Kapının Açılış Sesiyle Yerimden Fırladım . Ne Ara Uyuya Kalmıştım ki Ben ?!?
"Allahuekbereşhedüenlailaheillallahveeşhedüennemuhammedenabddühüveresulüüallamsenbüyüksünyarabbim."
Karşımda kafasına Çikolata Kasesi Geçmiş Dedem -,- What The Fuck ?!?!?!
"Dede ? Nabıyon Sen Burda Yow ?
Kafasında ki Kaseyi Eline Alarak Konuştu
"Ben Guççükken Öğretmenim 'Gelecekte Havadan Seker Yağacak Çocuklar' derdide Gülerdim . Vay Bee "
Dedi Ve Kaseye Bakarak Gitti . Plan Suya Düştü Ya Lan . Ama Komikti Valla . Acaba Dedem Niye Benim Odama Geldi Ya ? Heralde Abdest Aldı Lavobo Sandı Odamı Zuhahaha . Cezamıza Katlanıcaz Artık .
"PAATT !!"
Aha Kapı Kapandı . Vallahe Gittiler .ss . Annem Odaya Girer Girmez Konusmaya Başladı .
"Cəzanı seç agrasif bağyan"
"....."
"O zaman Ben Buliyim . Imm . 3 Gün Burn Cips Su Kafası Yasak Sana"
"Nayır Nolamass . 2 Gün Grafitti Yapma Değ Ama Onu Dimeeğ -,- ağağağ"
"Ceza belirlenmiştir . Arttırmak isteyen ?"
"......"
"Konu Kapanmıştır"
Dedi Ve Karşımdaki Yatağa Uzandı -,- 15 Dk Geçmeden Dedem Salondan Seslendi
"Melekkk"
"Annee Dedem Sesleniyo . Galk Gonzalez Fırlaa sjsjs"
Annem Bişey Demeden Yataktan Kalktı Ve İlerledi . Bende Peşinden Kalktım Ve Salona Gittik .
D: Haburda Hamamböcegi vardı la
A: Apartmandan gelmiştir . Ayy ben korkarım ondan al baba'
dedi ve elinde ki terligi dedeme fırlattı . Dedemde oturdugu yerden fırladı . O dolabın arkasındaki böceği görse napar acep adafafsgdsgaha . Gece gece Böcek Öldürme Operasyonu Çıktı Başımıza .ss
"Meraklanmayın Bebişlerim .d Merve İş Başında . Levye verin bana . "
Diycektim . Ama demedim çünkü götüm yemyr.ss onun yerine
"Taam ben hallederim oklavayı verinde çıkartiyim şunu ordan "
Böcek ortaya çıktığında dedemler kovalamaya başladı . Bende vidolarını çektim zazazaza . Cinayet Mahalinide Çektim Katillerin Yandan Fotoları sksjagaggsjs . Bi Günüde Böyle Atlattık İşte Ekşınlı Mekşınlı sjsjs .
İŞTE YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM ARKADAŞLAR . HEPSİNDEN UZUN BİR BÖLÜM OLDU BU BÖLÜM . GÖRÜŞLERİNİZİ BEKLİYORUM . BİRSONRAKİ BÖLÜM SINIRI
+3 VOTE
+2 YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garip Kız
AdventureMeğrabalar gençler. Ben Merve . 16 Yaşındayım ve Aptal , Salak , Gereksiz , Amaçsız , Saçma Sapan Gerizrkalı Bir Kızım İşte . Belieber'ım . Evet Justin tam Olarak 'Herşeyim' Diyebilirim . Bilmiyorum . Sanırım Hayatın Tüm Gerçeklerini Ondan Öğrendim...