Zakljucala je auto i pogledala prema svojoj novoj skoli.Uzdahnula je. Bila je nervozna,nije nikog poznavala i tesko da ce se brzo uklopiti. Nije bila djevojka koja se lako uklapala u novo društvo. Krenula je prema vratima. Bila vesela osoba sa sirokim osmijehom koju su svi obozavali. Voljela se družiti s ljudima.Imala je mnogo prijatelja u Los Angelesu i bila je omiljena u drustvu. Voljela je pomagati ljudima i bila je dobra osoba. Jedna od najboljih ucenica srednje skole. Uzorna,marljiva,poslušna.Otvorila je vrata skole i usla unutra. Trebalo joj je vremena da nade ucionicu biologije.
Izasao je iz auta. Nova skola,nova godina,nova prilika. Ma da. Zakljucao je svoj crni Porsche kad mu je zazvonio telefon.
-Da- imao je hrapav glas,dosta sexy.
-Hej,dragi- kricavi glas djevojke s kojom je prije hodao dosao je s druge strane linije.
-Sto hoces,Dabria- nabrao je obrve. Nije znao sto je vidio u njoj,ali znao je da je prezire. Promatrao je ljude oko sebe. Djevojke su se grlile s prijateljicama koje nisu vidjeli cijelo ljeto,decki su se hvalili ljetnim avanturama,parovi su se zvalili nasred dvorišta. I onda ju je ugledao. Obucenu u plavu majicu i crne traperice,pa i crne tenisice,s crnom kosom koja joj je dosezala do pola leda. Imala je nervozan osmijeh na licu.
-Nadala sam se da cemo se vidjeti-Dabria je nastavila govoriti.
-Dabria,ne zelim te vidjeti,doviđenja- poklopio joj je.Nastavio je promatrati djevojku koja je isla ravno kroz skolsko dvorište i nestala iza vrata skole. Krenuo je za njom u skolu da ne bi zakasnio.