Obozavala sam kako su ljudi u ovoj skoli bili jednostavni. Nisi trebao biti bogat,zgodan ili popularan da bi se druzili s tobom. Za razliku od moje prijasnje skole. Nakon mjesec dana imala sam svoju grupicu prijatelja,cesto smo vrijeme provodili zajedno radeći gluposti.
Ali od svih,ovo je bila najveca...
"Zašto ono mi ovo radimo" Isabel je spustila torbu s opremom za kampiranje u straznji dio mog auto.
"Za zabavu" odgovorila sam joj,po stoti put u zadnjih sat vremena.
"U sumi su prosli tjedan pronasli mrtvog čovjeka,a mi danas idemo kapirati za zabavu" sjela je u auto kraj mene i uzdahnula." To je kao samoubojstvo za zabavu. Malo cu se ubiti,pa cemo se svi smijati tomu" naslonila je glavu na sjedalo. Nisam je trebala gledati da znam da koluta ocima.
"Ljudi godinama kampiraju kraj jezera i nikad im nista nije bilo.Ne dramatiziraj,Isabel." upalila sam auto i izasla u rikvers na ulicu. Isabel je upalila radio.
"Tko ce zapravo biti tamo?" upitala je nakon trenutka sutnje.
"Nas dvije,Ella,Cole,Matt i onaj novi dečko"
"Onaj novi?? Crna kosa,crne oci,nevjerojatno sexy?" Isabel je zapljeskala rukama. Zakolutala sam ocima i najsmijala se na njenu reakciju.
"Smijes se,ali zamisli kako izgleda pospan ujutro,onako bez majice..." Uzdahnula je i skliznula dolje na sjedalu.
"Isabel,ti imas decka" rekla sam podsjecajuci je na Josepha.
"To ne znaci da ne mogu zamišljati Damona bez majice...Ili golog"
"Isuse,Isabel!!??" viknula sam i naglo zakocila kad je neki kreten izletio ma cestu ispred mene.
"Sto?" smijala se.
"Ti si luda" nasmijala sam se za njom.
"Zato me i volis" poslala mi je zracnu pusu.
"Da,da" zakolutala sam ocima.
"Ma volim i ja tebe,dušo" rekla je,zatim pojacala radio.
"Obozavam ovu pjesmu." s radia su se prvo cula melodija klavira,a zatim i glas Johna Legenda.Pjevusila je pjesmu mumljajuci.
"Pjevaj sa mnom" udarila me rukom po ramenu.
My head is under water,but i am breathing fine,you are crazy and i am out of my mind...
"Tu smo" parkirala sam pokraj Coleovog auta i izgasila auto.
Izasla sam vani.
"Hej cure" Matt je viknuo. Stajao je naslonjen na Coleov crveni Audi,obučen u tamne traperice i crnu majicu. Izgledao je dobro. I vise nego dobro.
"Mislio sam da ste se prepale pa se necete pojaviti" Cole je spustio prijenosni frizider na pod i osmjehnuo nam se.
"Ako se ti ne bojis,sigurno nije tako strasno" prisla sam mu.Rasirio je ruke i ja sam zavrsila u cvrstom zagrljaju. Svi koji bi nas vidjeli rekli bi da smo zajedno,ali ja i Cole bili smo samo bliski prijatelji.Jako bliski prijatelji.
"Evo nam i njih dvoje" Pogledala sam prema cesti. Sjajni crni Porsche skrenuo je na parking.
"Kako to da je Ella dobila tako zgodnog vozaca?" Isabel se potuzila.
"Podsjetime da te nikad vise ne povezem" rekla sam otvarajuci straznja vrata cupajuci moje i Isabeline torbe.
"Daj da ti pomognem" Matt je prisao i uzeo torbu iz moje ruke.
"Bok ljudi" Ella je pozdravila kad je prisla.Damon je prisao nakon sto je izvadio stvari iz auta.
"Hej" mahnula sam.Dobila sam malen osmijeh,a to je s Damonom bio vrlo tezak zadatak.
"Idemo??" Cole je uzei svoje torbe.
"Moze" Damon i ja odgovorili smo u isto vrijeme. Pogledala sam ga. I on je gledao mene. Srce mi je poludilo. Uvjerila sam se da je to bilo zato jer sam se spotakla o granu.
"Znaci tu cemo provesti cijelu noc" Isabel je stajala i gledala oko sebe,cinila se kao da ce pobjeci vristeci iz petnih zila.
"Da,Izi" Cole i Matt vec su dizali i namjestali satore. Ne bas spretno... "Ne zovi me Izi" procijedila je kroz zube. Izi je bio nadimak kojim Matt zove Isabel... Mrzila ga je zbog toga.
"Kako to da nam se tvoj decko nije pridruzio,Isabel?" Damon se vratio iz sume s naramkom punim drva.
"Zato sto nije ludu,kao vi" obgrlila se rukama.
"Hladno?" upitala sam. Uzivala sam u tome sto se smrzavala. Samo jer mi se jutros smijala kad me vidjela u dzemperu.
"Imas li jos jedan." umiljato je upitala uz puppy face.
"Imam" prekrizila sam ruke smjeseci se.
"Hoces mi ga posuditi" jos jace se obgrlila rukama.
"Samo zato jer sam dobra osoba" uzela sam ruksak i dodala joj dzemper.
"Hvala" jednom kad se obukla zagrlila me. "Najbolja si"
"Znam,znam" nasmijala sam se na njeno kolutanje ocima.
.......