2.fejezet

12 0 0
                                    

Szóval hugod is van... Bájos egy teremtés. - Rimánkodott Krinát bámulva,aki csak vállat vonva mosolygot. - Gondolom a szekrényben meg ott bújkál a nagyi, az acélozott protkójával várva a pillanatott, hogy rád köphesse. - gúnyolódott Rory.

Sajnos a nagyit tegnap ette meg a farkas, a vadász meg nem ért rá, szóval még nem köhögte fel szegényt. - Folytatta Rory gúnyolódását Krina. - De a szekrényben tényleg szörnyek élnek. - Lépet oda Roryhoz, hogy mint valami rém históriát kísérjék szavait a gesztikulációk. - Vérszomjas kabátokat tartunk ott amiket a házimanónk szokott vasalni szabad idejében, - a kis támadó kuncogni kezdett - ha nem tenné nyűgös kardigánok morgására kéne kelnünk.
Hát az borzasztó lenne - vágott közbe Rory, túlcsorduló iróniával a hangjában.

Na, ha befejeztétek ezt a roppant fontos eszme cserét, érdeklődnék, hogy mihasznunk van  ebből.-miközben megfogalmazódott a mondat mutató ujját vádlóan emelte Roryra.
A szóban forgó személy sértődötten konstatálta, hogy tárgyiasítva lett 5percel a bejövetele után. 
Állítása szerint informátor, de bármikor megszabadulhatunk tőle. -Lépett közelebb Eathenhez Krina egy pillantást se vetve Roryra akiben most fogalmazódott meg igazán, hogy amint esélye nyílik rá elkell tűnnie.
Azért ne vessük el ilyen gyorsan az ötletet.-Túrt bele dús, sötétbarna hajába Eathen.
De mivel nem bízhatunk benne és ha van esze ő sem bennünk, amíg vissza nem érek - Át ment a szoba másik felébe majd felkapott a vállára egy sport táskát-házi őrizetetkap és te fogod felügyelni!- Kirna egy dühösen sértődött horkántást hallatott.-Miért pont én?!
Te hoztad el ide-Hajolt le, hogy egy vonalba kerüljön Krinával aki mégközelebbről lehetett szemtanuja Eathen kaján vigyorának. A szempárbajt Lana törte meg aki karon fogta Eathent és elkezdte az ajtó fele ráncigálni. Vissza se nézve, a küszöböt átlépve intett a bentieknek. - Ó, majd elfelejtettem, próbáld nem megöletni magad informátorkám.
Majd azzal a lendülettel be is csapódott az ajtó mögöttük és Rory egy tajtékzó Krinával találta magát egyedül hagyva egy általa ismeretlen házban.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 27, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Rém rossz bagázs (SZÜNETEL) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora