RÜYA MI GERÇEK Mİ?

24 3 0
                                    

Arkamı döndüğüm anda uyandım

Rüyaymış.

İçim rahat etti ve kızların yanına gidecektim ve yere baktım ayakkabılarım ve çamur vardı inanamıyordum hemen Ali Burak'ı aradım telefona cevap vermiyordu aşağı indim ve evde kimse yoktu işte bu bir felaketti hemen Yağız'ı aradım ve ona da ulaşılamıyordu evdeki herkesi aradım ve kimseye ulaşılamıyordu aşağıda tüm evi aradım ama hiçbir iz yoktu ve ayakkabımı giyip evden çıktım galiba dejavu yaşıyordum şu an rüyamdaki olay ile aynı olay oluyor.

Hemen polisi aradım.

Polis geldiğinde olayı anlattım tekrar arkadaşlarımı aradık ve Kumsal telefonu açtı.

Tüm olanları anlattım ve o da bana tüm olanları anlattım.

K : Evde her şey normaldi.Sonra gece 3 gibi bana mesaj geldi aslında evdeki herkese geldi bir tek sana gelmedi mesajda

Herkes evden çıksın bir tek Kumsal kalsın

Yazıyordu.Hemen evden çıktık çünkü bu numara jandarmaydı.

Hemen evden çıktık ve evde arama yaptılar ve çıktılar sonra hemen polisi aradık ve polis geldi ve bunların jandarma olmadığını aramaları polislerin yaptığını söylediler hemen eve geldik ve daha mesaj gelmemesi için telefonları kapattık

İnanamıyordum evde benden başka insanlar vardı ve ben uyuyordum acaba adamlar evdeyken uyansaydım ne olacaktı ?

Hemen evden bir şey çalınmış mı diye baktık ama bakmaz olaydık evde yeni aldığımız eşyaların çoğu yok olmuştu daha çok kıyafet gibi pahalı şeyler (kıyafetlerimizin çoğu bershaka'dan olduğu için pahalı sjsjsj)
gitmişti.Hemen hırsız olduğunu anladık ve polisler olay yeri incelemeyi çağırdı.

Adamlar çok acemi olduğundan dolayı parmak izleri bulundu.

Bu olayı atlatmıştık ama zararımız büyüktü.

3 Hafta sonra her şey normale döndü paralarımız yattı ve zararı karşıladık.

4 AY SONRA
Her şey güzeldi ve bugün okullar kapanıyordı hepimiz sınıfı geçtik ama Buse üstün başarı ile geçti kendisi çok zeki hsjsjs.Diğer kızlarda çok inek olduğu için A+ ile bitirdiler yani not ortalamaları A+'ydı.

Buse inek değil ama biz çok benziyoruz yani ikimizde mantık sorularını gözümüz kapalı bile çözeriz.

Okullar kapanınca kızlar ile geçen karne günü aklıma geldi üniversite 3 oluyorduk!!

Kızlar ile tatil yeri baktık ve bu ay boyunca Karadağ'a gidecektik Karadağ Güneydoğu Avrupa'da yer alan bir Balkan ülkesi ve inanılmaz güzel ama birazcık pahalı ama para bizim için ne demek biz zaten para *ı*ıyoruz hsjsjshh

Kızlarla yer ayarladık ve bu tatilde bizde erkeklere sürpriz yaptık

Yarın sabah söyleyecektik.

Gece dizi izledim ama dizim yarın son bölümünü veriyor ve final oluyor ama aynı oyuncularla yeni bir dizi çıkacak.

Boşverdim ve hemen valiz hazırlamaya başladım erkekleri basketbol sahasına gönderdik ve onların valizini de hazırladık eksik şeyleri söyleyince onlar tamamlar bir zahmet.

Bizimki tam bir sürpriz olacak

Yarın akşam uçağımız var ve saat 02.43 oldu artık yatma vakti geldi

Yatağa girdim ve ruhumu kankim uykuya teslim ettim

Sabah uyandığımda herkes başımda beni kaldırmaya çalılıyorlardı ve başarmışlardı maalesef uyanmıştım.

Hemen erkeklere sürprizi söyledik ve sevinçten havalara uçtular eksiklerini tamamladılar,kahvaltı ettik ve havalimanına gittik zaten ben uyandığımda saat 13.56 idi.

Saat 18.20'de havalimanında olduk.Havalimanı biraz uzaktı.

Uçak saat 20.00'da kalkacaktı bizde tüm işlemleri tamamlayıp uçağa bindik ve beklemeye başladık zaman geçmiyordu.

Uçağa binenleri yorumluyorduk ve birini gördük gözlerime inanamıyordum

LİSE SON Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin