''Yine mi sen?'' diye ona çıkıştım o ise bana şaşırarak bakıyordu sonra kendine gelip konuşmaya başladı.''Market alışverişine geldim ve sende şimdi o elindeki oreo'yu bana veriyosun''diyip elimde ki oreo'yu almaya çalıştı bende hemen ondan uzaklaştırdım oda bana kaşlarını çatarak baktı.''Bu oreo benim çok beklersin''diyince şaşkın bir şekilde bana baktı tam oreo'yu market arabama koyarken elimden aldı.
''Hey onu hemen bana veriyosun!!''diye çemkirdim oda kafasını olumsuz anlamda salladı.''Hayır vermicem niye her şey 1 tane kalıyosa''dedi bana mavi gözlerini dikerek ben ise elindeki oreo kutusunu almaya çalışıyordum ama o uzun ve kaslı kollarını yukarı kaldırıp almamı engelledi neden benden uzundu ki?
''Buraya yakın mı oturuyorsun?''
''Sanane,napıcan?''diyince daha dişlerini daha da gösterip gülmeye başladı.Ciddiyim bu louis'te mallık var.''Gülüceğine şu oreo'yu verde artık şu maket'ten çıkıyim daha çok işim seninle hiç uğraşamam maviş''diyip tekrar oreo'ya uzandığımda yine hava kaldırdı.
''Bu benim sarı çiyan?''NEEE??!! o bana biraz önce sarı çiyan mı dedi?Yoksa bana mı öyle geliyo.
''Sen bana biraz önce ne dedin?''dedim dişlerimin arasında oda hala pişmiş kelle gibi sırıtıyodu.Bana doğru yaklaşıp kulağıma fısıldarken nefesi boynuma gelince huylanmıştım.''Sana sarı çiyan dedim''dedi fısıltı şekinde o sıradada parfümünü içime çekmiştim ilk defa onunla bu kadar yakındık.Geri çekilirken mavi gözlerini benimkilerle buluştu ve birden gülümsemesi kayboldu gözleri parlıyodu acaba benimkilerde parlıyor mudur?Louis hemen kendine gelip geri çekilip gülümsemeye çalıştı.O sırada oreo kutusunu tutmuştum ama oda bırakmamıştı.
''Onu hemen bırakıyosun!?''
''Bırakmassam''diyip daha çok birbirimize çeker kutu yırtıldı ve içindeki oreo'lar düştü ikimizde şaşkınca yere düşen oreo'lara bakıyorduk.Hemen ona bakıp sinirle konuştum.
''Bak yine mahfettin ilk vans şimdi ise bu ne yapmayı çalışıorsun?Sevdiğim şeyleri senin yüzünden alamıyorum.''
''Ben mi mahfettim hiç'te bile birbirimize böyle girmeseydik böyle bişey olmicaktı hem bende vans'ları ve oreo'ları severim tabi daha bir çok şeyi''
''Senin sevdiğin şeylerden banane git bunları sevgiline anlat''diyince daha çok gülmeye başlamıştı.Hay ağzıma ediyim bir çenemi tutamadım hemen sevgilisi işin içine soku verdim.
''Sevgilimin olduğu nerden biliyorsun?Yoksa eve gidip beni mi araştırdın?Veya sevgilimi mi kıskanıyor musun?''diyip muzipçe güldü.
''Neyini kıskanıcam be ben senin sevgilini arkadaşım olucak Holly sizin gruptan Zayn'e deliler gibi aşık bana perrie'den,eleanor'dan ve danielle'dan bahsetmişti o kadar.''
''Anladım ''
''İyi bak bazı şeyleri anlaya biliyor muşsun dimi?''diyip market arabasılya kasaya gittik.
''Şu oreo'nun parasını yarı yarıya ödeyelim,aslında sen yaptın ama ben sana acıdığım için yarı yarıya ödeyebilirim tamamını ben ödemem ona göre''
''Bir kere o oreo'yu bereber parçaladık bunu da bil sarı çiyan''dedi beni sinir etmek için özellikle sarı çiyanı bastıra bastıra söylemişti.
''Şansını zorlama maviş''diyp ilk önce oreo'nun parasını ödedikten sonra kendi yiyeceklerimi geçirip parasını verip marketten çıktım.Market'in dışında bir sürü kız vardı galiba hepsi louis için burda duruyordu hiç birini takmayıp torbalarla evin yolunu tuttum.
*********************
Evet şu an sahilde kaykay kayıyorum sonra birden bizim bu Holly'nin sevdiği Zayn'i gördüm galiba oda kaykay kayıyodu çünkü oda bank'lara oturmuş tip tip beni izliyordu.Arkama falan baktım acaba arkamda biri var mı diye ama yoktu hemen telefondan Holly aradım.Çalıyo,çalıyo,çal-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vans We Met (Ara Verildi.)
FanfictionVanslara bayılırım! Kırmızı vanslar, mavi vanslar, beyaz vanslar, çizgi roman desenli vanslar, siyah beyaz çizgili vanslar, çiçekli vanslar ve daha fazlası... Ha, bir de havuç desenliler! Ama, maalesef onları benim kadar seven bir çocuk daha var. L...