Praha

77 3 0
                                    

Cestu do Prahy jsem si užila jelikož jsme se s Elou po nějaké době začaly nudit napadlo mě si zahrát Marry, fuck, kill 😂(pro ty co neví v překladu to je : Vzít, vyspat, zabít) jo já vím 😂ale ty odpovědi byly děsně zajímavý
😂

Ale to nás teď moc nezajímá
😂

Hlavní teď bude něco jiného.
Když jsme měli rozchod na Karlově mostě tak jsem se oddělila od Eli a jejího táty (který tam jel s náma taky) a radši šla za Kačou, Aňčou a Viki které se tam procházely občas jsme se zastavily a holky se vyfotily s výhledem atd. zábavné ale bylo, že když se Kačka chtěla vyfotit tak kolem nás šli kluci (známá parta Tomáš, Kocur, Petr, Cihlář) a Kocur a Petr došli za Kačkou a oba dělali že ji líbájí na tvář😂vyšla z toho srandovní fotka 😂 no a když už jsme se s holkama blížíly ke konci mostu napadlo Kačku(nebo mě teď nwm😂) že by s kluky udělaly společnou fotku, kluci souhlasilo a napadlo je (jelikož si rádi utahuji z Vikinčiny výšky) tak je napadlo že se všichni až na Viki skrčí aby vypadala že je vysoká (jen Cihlář zůstal stát) ale je to hezká fotka, já bych to měla vědět protože to já je fotila.

Byl to hezký pocit si později uvědomit že i Tomáš se usmíval a že se usmíval vlastně jakoby na mě i když se pouze usmíval do objektivu kvůli fotce.

Když jsme šli do poslanecké sněmovny já, Ela a její táta jsme si sedly za Toma a Cihláře. Já ani nevím z jakého důvodu ale prostě jelikož byl dost blízko tak jsem začínala mít nutkání zajet mu rukou do vlasů. No a jednou se Tomáš otočil a já se v tu chvíli na něho koukala a když jsme na chvíli navázali oční kontakt tak mi celým tělem proběhla taková zvláštní zima. Pak jak už jsme byli venku úplně, protože jsme byli ještě na místu kde nám paní pustila video o poslanecké sněmovně, tak jak jsme byli venku řekla jsem o tom Ele jelikož Viki v poslední době o mě nejeví zájem (jako o kamarádku samozřejmě) tak jsem to řekla ji, Ela mi pak řekla že ta pro mě zvláštní zima byla vlastně elektřina která mnou v ten moment projela.

-------------------

Když jsme byli na muzikálu tak Tom seděl skoro předemnou ale pak se bohužel musel posunou, během muzikálu měl Tom hodně často hlavu zakloněnou do zadu a já zase začínala mít nutkání mu do těch jeho hezkých vlasů zajet rukou ❤️nevím proč se mi to dělo ale nejspíš bylo i něco na tom že už vlastně rok jsem do něho zamilovaná takže asi tak.

___________________________

Praha byla super i když mě Skovranek pořád otravoval.
No nic, doufám že vám tato knížka která nejspíš nebude mít nikdy konec líbila a zase se tradičně omlouvám za chyby které by tam mohli být a byla bych ráda kdyby jste mě na nějaké třeba i upozornily😂

Jednostranná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat