Yakınken Uzak OLmak

35 2 0
                                    

Gerçekten inanamıyordum o okula gidemezdim benle dalga geçtikten sonra.Yediremezdim kendime.Gururum vardı benim.Bugün yaptıkları gelince aklıma sinirden ağlıyordum.Elimde değildi sanki.Tutamıyordum kendimi.Göz yaşlarımi silmeye çalışıyordum.Sonra aklıma eskiler geldi.Yanımdaki babamın resmini aldım elime.Babacım;

Hatırlıyorum 1.sınıfta sen benim gibi sürünme oku kurtul bu hayattan dediğini.Oku derdin hep babacım.Sözünü niye tutmadın?Hani dersin ya hep mezuniyetini görmeden,işe başlayıp seni koltukta görmeden ölmücem dersin ya hep.Lise mezuniyetimde ne oldu biliyormusun.Herkesin babası gurur dolu gözlerle onlara bakıyodu.Bende onlara.Baba sende bana bakarmısın öyle.Okul birinciliğimi kutlayalım mı hiç bişey istemicem söz.SARILSAK YETER.Alnıma koycağın ufak bi öpücük.BABA ÇOK PİŞMANIM PARAMIZ YOK DİYE YAPTIKLARIMDAN ÖZÜR DİLERİM.Ben niye paramız yok diyodum?Sen annesiz babasızdım okuyamadım kızım diyodun.Öyle diyince tüm sinirim geçiyodu.Ona kızamazdım onun elinde değildi.Hatırlarmısın baba sizi bu hayattan kurtarmak için aralıksız ders çalışırken hani ağlıyodum ya  noldu diyodun aşık oldum baba imkansıza diyodum.Sen kimse ulaşılmaz değil diyodun.Değmez kimse için diyordun.PEKİ BABA SEN NİYE BU KADAR YAKUNKEN UZAKSIN.Yanımdasın hissediyorum ama göremiyorum.Haa anladım sen küçükkenki gibi saklanbaç oynuyosun benimle.Ama seni hemen bulurdum baba niye bukadar uzun sürdü.Sen benim yerimi bildiğin halde nerdeymiş minigim derdin babacım burdayım BABA.Hadi elini uzat babacım başka oyun oynayalım her zamanki gibi mızıkçılık yapıyım olmaz mı?Koşarken düşüyüm sen biraz telaşlan sonra kucağına al beni merak etem meleğim ben yanındayım de.Baba sen gidince ben çok kötü düştüm çıkamıyorum içinden yine yanımda ol çıkar beni.Baba kokunu özledim.Hala burnumda tütüyorsun.Hala tenimde seni hissediyorum.Yaşım kaç olursa olsun gece gelip üstümü örttüğünü unutamadım be baba.Çaresi varmıdır bununda.Babacım bana gülerek bakan gözlerini,sırf benim için eşşek gibi çalıştığını,NEDEN DİĞERLERİNDEN FARKIM KALMASIN ÖZENMİYİM DİYE ŞUAN EN ÇOK ONLARA ÖZENİYORUM BABALARIYLA YAPTIĞI ŞEYLERE.Mesela deniyim bi özenmemeyi ama sen gel olur mu babacım.Hep burada benimle kal.Sarılarak uyuyalım.Balığa çıkalım yine.Başını hiç eğme kızım diyordun SÖYLESENE NASIL KALDIRCAM BABA.Bana pamukşeker aldığın aklıma geliyo ağzım yüzüm şeker oluyodu böyle SENİN GİBİ TATLI DİYORDUN.Şimdi ne yersem acı tadı yok.Baba sensiz hiç bişeyin tadı yok.Seninle gülerdim.Sensiz nasıl güliyim.Baba ben senin biricik kızınım iyi geceler de yatıyım uyumaya çalışıyım.Olur mu sence baba.Dur olmaz çünkü sen beni bırakıp gittin.Gün geçtikçe seni untmam lazım ama olmuyo olmuyo ALLAH KAHRETSİNNNNNNNNN1!!!Annem nolucak baba okula gidersem senin en büyük hayalini yaparsam ona ne olucak kim bakıcak.Yetmiyorum baba.Sen gel bize yet babacım.Hadi gel gellllllllllll.Baba nerdesin baba lütfen.Ayrılsak oluruz biz.Ölüyorum baba.Gün geçtükçe bende bitiyorum.Benim en büyük hayalimi hiç sormadın söyliyim mi size annemle bi ev almaktı.Ama maddiyat için değildi bu ev huzurlu bir hayata başlayıp kötü günlerini unut diyeydi.Babam özlemim yaşama sebebim İYİ GECELER.Senin yanağıma küçük bir buse koyduğunu hissediyorum.Bizim aşkımız görülmesede hissediliyor.Fotoğrafına sarılarak uyumaya başladım.Bi kara verdim senin için o koltuğa oturucam.Sende gurur duyucaksın...

Sabah olmuştu babım resmini öpüp boy aynasını karşısına geçtim.Gerçekten çok bakımsızdım duş aldım.Kot ve atlet giyip okula doğru yürümeye başadım.ŞANS DİLE BANA BABACIM. :)

YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UlaşılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin