Pov Natalia
Wstałam i poszłam do łazienki wziąć prysznic i umyć włosy. Ciało umyłam kokosowy żelem do ciała A włosy malinowym szamponem. Dziś ubrałam:I zrobiłam lekki makijaż ( pomalowałam rzęsy, nałożyłam podkład, korektor, puder, brązer, rozświetlacz, róż i pomalowałam usta). Postanowiłam iść na skate park więc zeszłam na dół weszłam do garażu i wzięłam deskorolke i weszłam jeszcze na chwilę do domu żeby napisać kartkę rodzicą że wyszłam z domu. Pobiegłam jeszcze na górę i spakowałam do plecaka jbl, portfel, telefon, słuchawki, Power banka, szczotke i wyszłam z domu i zobaczyłam jego...
Pov Paweł
Wstałem i poszedłem do łazienki się ogarnąć nagle dostałem smsa od Norberta
Od:Siles🦌
Dawaj idziemy na park bierz deskę i choć, czekamy z chłopakami.
Do:Siles🦌
Dobra już idę łosiu.
Ubrałem buty i wyszedłem z domu i zobaczyłam Natkę z deską w ręku.
Hej!- krzyknełem
Siemka.- powiedziała
Masz ochotę pójść na skate park ze mną do chłopaków? - zapytałem
No spoko. - powiedziała i uzstała na desce i zaczęła jechać. Więc i ja uczyniłem to samo.
Jak już dojechaliśmy do miejsca do którego jechaliśmy to podjechali do nas chłopacy i się przywitali. Norbert i Alexs którzy zapytali czy ma ktoś głośnik bo nudno tu i cicho. I tak oto Natka wyciągnęła dużego jbl i włączylismy piosenki na maksa i zaczęliśmy robić różne triki. Nagle z głośników zaczęła lecieć piosenka moja i Norberta. Ciekawe czy Natka wie że ja i Norbi piszemy piosenki.
Oczywiście ja, Norbi i Al zaczęliśmy się wydzierać przy refrenie:
Pyta czemu tyle palę, chciała wbić na apartament
Miałem pić szampana w bramie, moje serce niczym diament
Dziś go nie oszlifowałem, moje ręce niczym skaner
Piszę lewą, trzymam w prawej
Piszę wiersz, trzymam pion
Pyta mnie czemu nie ją
Co z twoim zdrowiem chłopaku i
Gdzie twój kolorowy blok?
Pyta kiedy dam koncert w mieście
Pyta kiedy tam w nocy wejdę
Pyta kiedy gram sobie w bletkę
Pyta kiedy dam nowy sextape
Nat dziwnie się na nas spojrzała i zaczęła śpiewać dalej. Byliśmy zdziwieni i zapytaliśmy z kąd zna tekst tej piosenki a ona odpowiedziała że ona i jej przyjaciel ciągle śpiewali tą piosenkę i bardzo ja lubią. Zaczęliśmy się śmiać a Natka patrzyła na nas jak na debili. A my postanowiliśmy jej powiedzieć że to nasza piosenka.
- Nat poznaj Zamsona i Silesa.- powiedział Al
A ona stała i się na nas patrzyła.
A potem powiedziała
- Nie, to nie może być prawda. Nie wieżę wam.
- To jak mamy ci to udowodnić?- powiedział Sil
Pov Natalia
To jak mamy ci to udowodnić?- powiedział Sil
- Hm... Ja wiem. - krzyknął Zeam
Pawełek zaczął robić coś na telefonie i nagle przyszło mi powiadomienie z ig i facebooka.
Spojrzałam najpierw na FacebookaPaweł Świdnicki wysłał\a zaproszenie do grona znajomych.
PotwierdźPotem weszłam na ig
Zeamsone zaopserwował\a cię.
Zeamsone lubi twoje zdjęcie.
Zeamsone skomętował twoje zdjęcie: ❤😍
- C co... jak?
- No tak.
- A ale... nie to nie może być prawda...
- Ale jest prawdą.
Pisnełam i się na nich rzuciłam A wszyscy zaczęli się śmiać.
Al zrobił nam zdjęcie.
Powiedziałam chłopaką że ja już spadam do domu a Zeam poszedł razem ze mną. Na pożegnanie przytulił Piotrka i weszłam do domu. Wbiegłam na górę i jak zawsze poszłam zmyć makijaż i się umyć, potem złożyłam piżame i poszłam położyć się do łóżka.
Jak tak sobie leżałam to przyszło mi powiadomienie z instagrama.Zeamson zobaczył/a cię w poście.
Klikłam w powiadomienie i wyskoczyło mi zdjęcie.
Zzeamson dodał/a zdjęcie.
Lubią to Sileslbc,janekoficjalnie,white2115 i 16 050 innych użytkowników
Zeamson: z moją Queen 👑❤🖤@Idon'tlikepepole
@Sileslbc: No stary rozkręcasz się
@janekoficjalnie : Niezła
@White2115: Z skąd taka? Kiedy poznam?
@pepole_: Fajny fotograf
@ Idon'tlikepepole: dzięki dzięki
@kurwiszon: Ble... ochyda《--------------------------》
Rozdziały nie będą tak często ponieważ mam problemy.
Przepraszam za błędy i mam nadzieję że się podobało. Zachęcam do zostawienia gwiazdki i komentarza.
CZYTASZ
(Nie) Mój Kochany Bad Boy | Zeamsone
FanfictionCo jeśli on zaproponuje układ żeby uratować ich reputacje i pozycję w szkole? Co ona na ten układ? Czy wiąże się z tym jakieś uczucie?