Alesya nolur gitme dedi !
Onu dinlemeden hızla uzaklaşmaya çalıştım bunu yapabilirdim en azından ondan şuanda kaçabilirdim.Hızla koşarken ana yola çıkmıştım artık taksiye binip eve gitme vakti gelmişti. Önümde duran taksiye bindim ve arkamda bıraktığım hayal kırıklıklarıma tekrar baktım,cama yaslanıp yolu izliyordum ve biran önce eve gidip ağlamak istiyordum.Doğum günümde 2 yıllık sevgilim tarafından aldatılacağımı beklemiyordum bana böyle bir pislik yapabileceğini de.Ben ona 2 yılımı verdim evlilik hayalleri kuruyoduk ne aptalmışım,onun bütün yalanlarına kanmışım 1 yıldır beni kızıl bir sürtükle aldatıyormuş hemde burda mavi gözlü sarışın bir sevgilisi varken.Kapının önüne geldiğimizde taksi'nin parasını ödeyip indim,apartmana girdim ve 3. katta olan evime geldim kapıya tam vuracakken kapıyı annem açtı büyük bir şokla bana bakıyordu.
- "Bu halin ne kızım" dedi şaşkın yüz ifadesiyle
- "Anne bekle anlatıcam" dedim ağlamaklı sesimle
- "Tamam" dedi ve kapının önünden çekildi.
Hemen topuklu ayakkabılarımı çıkarıp doğruca odama gittim şuan da anneme açıklama yapamazdım çünkü ben bile afallamış durumdaydım.Sevgilimin evinde ve odasında onları basmıştım ve o görüntü aklımdan çıkmıyordu.Hergün yüzünü gördüğüm adam beni 2 yıldır aldatıyordu,bunu nasıl hazmederim bilmiyorum belki de şuan bunları yaşamak yerine onunla birlikte doğum günümü kutluyor olabilirdik . Lanet olsun onu tanıdığım güne. Dolabımdan bir kaç bir şey çıkarıp banyoya gittim hemen arkamdan annem geliyordu.
- "Alesya kızım noldu anlatıcak mısın?" dedi.
-"Anne nolur şuan beni yanlız bırak" dedim.
Ve banyonun kapısını kilitleyip kendimi sıcak suyun kollarına bıraktım.Uzun bir duştan sonra sakinleşip odama doğru yöneldim tam odama giricektim ki arkamdan ''Abla!'' diyen Ece'ye baktım.
-"Ne var Ece?" dedim.
-"Ne oldu abla?" dedi.
-"Bir şey olmadı"diyerek onu geçiştirmeye çalıştım ama yer mi? Yemez tabi, hemen onla birlikte odama doğru yöneldik.Ona olanları anlatmayı bir yandan düşünüyordum bir yandan da anlatmak istemiyordum.Neden bilmiyordum ama emreyle olan ilişkimizi zaten biliyordu.Başımı ovup "Emre beni aldatıyomuş"dedim buruk bir sesle ''Ne şaka mı yapıyorsun abla?'' dedi şaşkın bir ifadeyle "Keşke şaka yapıyor olsaydım" dedim fısıltıyla ''Anlat abla nasıl anladın?" dedi .Nefes alıp sakin bir şekilde anlatmaya başladım."Emre'nin evine gittim sürpriz yapmaya,yedek anahtarı bende yıllardır var" dedim duraksayıp devam ettim."Kendisi vermişti sevgili olduğumuzda anahtarla kapıyı açıp girdiğimde ev her zaman ki gibi dağınıktı aklıma uyumuş olabileceği geldi ve hemen odasına gittim kapıyı açtığım gibi kızıl bir sürtükle yatakta yattığını gördüm kızla göz göze geldik." "Ne oluyor burada Emre!"dedim.Öfkeyle Emre bir şey diyemeden hemen yanındaki sürtük "Ben 1 yıldır sevgilisiyim sen kimsin?"dedi bir anda gözümden yaşlar dökülmeye başladı.Hem ağlayıp hemde Emre'ye küfür ederek odadan çıktı,''Emre arkamdan geldi ve bileğimden tutup beni kendine çekti.Gözlerine bakıp''Ne var?" dedim.''Yanlış anlıyorsun" dedi.Kolumu ondan çekip anayola çıktım ve taksi durdurup eve geldim arkamdan "Alesya!" diye bağırdı,ama yinede bakmadım'' dedim ağlamaklı sesimle Ece hemen beni kollarının arasına alıp sıkı sıkı sarıldı ve saçımı okşayarak ''Ben senin yanındayım ne olursa olsun sen bunları haketmedin'' dedi ve daha sıkı sarıldı bende ona sarıldım ve ''İyiki kardeşimsin'' dedim.Şuanda yanımda olması bana o kadar iyi gelmişti ki ''Ece'' dedim boğuk sesimle ''Efendim abla'' dedi.''Ece bana ağrı kesici getirebilir misin? İçip dinlenmeye ihtiyacım var''dedim.''Tamam abla'' diyerek odadan çıktı Ece çıktıktan sonra üstümü giyindim ve yatağıma uzandım Ece kapıyı tıklatıp odama girdiğinde ''Ağrı kesici getirdim içip dinlenebilirsin''dedi ve yanağımdan öpüp odadan çıktı. Bende ağrı kesiciyi içip kendimi uykunun kollarına bıraktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çok Yandım
ChickLitDoğum gününde sevdiği adam tarafından aldatılan ve onun karşısına çıkan yeni hayat arkadaşı..