2. BÖLÜM

19 3 0
                                    


DUYURU !

Öncelikle hayatımda ilk defa kitap yazmaya başladım ve ilerledikçe bu kitabın devamını getiriceğimi düşünüyorum beni destekleyen arkadaşlarıma çok teşekkür ederim iyi ki varlar.

İyi okumalar umarım bu bölümü beğenirsiniz..


Pencereden içereye giren güneşle gözlerimi araladım saate bakmak için komodinimin üstündeki saatime uzandım ve saate bakıp ''Ohaa saat kaç olmuş'' diye mırıldandım.Saat 08:30'du ve ben okula geç kalmıştım hemen yataktan kalkıp banyoya doğru yöneldim.Eimi yüzümü yıkadım ve odama tekrar gelip dolabım'dan okul formamı çıkardım ve giyindim giyindikten sonra dolabımın üzerindeki boy aynasına baktım.Gözlerim ağlamaktan şişmişti çalışma masamın çekmecesinden makyaj çantamı alıp  içinden makyaj süngerimi ve fondötenimi çıkarıp yüzüme sürdüm.Soyulmuş dudaklarımada vişneli parlatıcı sürdüm şuanda olduğundan daha iyi gözüküyordum.Odadan çıktım ve salona yöneldim kahvaltı masasına baktım annem sucuklu yumurta yapmıştı çok güzel görünüyordu ama eğer oturup yersem okula geç kalıcaktım.Hemen bir dilim ekmeğin arasına biraz sucuklu yumurta koyup salondan çıktım annem arkamdan ''Kızım kahvaltı etmiyecek misin?'' diye bağırdı.''Annecim erken uyandırsaydın kahvaltı edebilirdim''diye bağırıp evden çıktım.Kulaklıklarımı taktım ve en sevdiğim müziği açıp yürümeye başladım bir iki sokak arkamızda oturan Hande'yi almaya gittim.Handelerin evinin önünde durup zillerine bastım 1-2 dakika sonra Hande binadan çıktı ve yanıma geldi.''Günaydın ''deyip yürümeye başladı bende kulaklığımı çıkarıp cebime koydum ve okula doğru yürümeye başladık .Hande''Alesya Emre seni aldatmış doğru mu?''dedi.Bende şaşkın bir ifadeyle yüzüne baktım ve buruk bir sesle ''Evet'' dedim ''Dün olanları biliyorum kardeşim''dedi .Ona şaşkın şaşkın baktım ve Hande yüz ifademi görünce merak ettiğimi anlamış olacak ki  ''Akşam ece bana mesaj attı ve bütün olanları anlattı'' dedi ve ardından ''Senin yerine olsaydım o piç Emreyide o kızıda yolup evden öyle ayrılırdım kanka'' dedi .Ne diyeceğimi bilemedim aslında haklıydı o kızı şöyle saçlarından tutup duvarlarda sürükleseydim hiçte fena olmazdı ''O kızı bir daha görürsem ikimiz birlikte yolarız kanka ''dedim buruk sesimle Hande'de sırıtarak ''Tamam ama saçlarını ben yolarım'' dedi ''Tamam''dedim okulun önüne geldiğimizde okulun kapısından bahçeye girdik ve okula doğru yürümeye başladık birden emre geldi yanımıza ve kolumdan çekip banka oturttu beni zorla ''Bırak beni emre''dedim bağırarak ''Seni çok seviyorum Alesya hata yaptım özür dilerim'' dedi.''Ne hatası be beni 1 yıldır aldatıyosun ve hatamı yaptım diyorsun?''dedim ve tokat attım ardından koşarak Hande'nin yanına gittim ''Hande nolur sınıfa çıkalım'' dedim ağlayarak,okula girip 2.kattaki koridora çıkıp solda kalan sınıfa yöneldik .Hemen kendi yerime oturdum Hande'de hemen yanıma oturdu ve ''Ağlama'' diye teselli etti. Cam tarafında tek başıma ve 3. sırada oturuyordum .Onur hemen arkasını dönüp ''Ne oldu Alesya?'' dedi. Bir şey yok deyip geçirsemde anlamıştı emreyle aramızın açık olduğunu gerçi aldatıldığımı bilmiyordu öğrenirse o da üzülürdü en yakın arkadaşı aldatılmıştı sonuçta.Zil çaldı ve Hande '' istersen girmeyelim derse''dedi.''Yok Hande hadi sende sınıfına git daha fazla geç kalma dersine'' dedim.Hande ''Tamam'' dedi ve sınıftan çıktı . Bende o gittikten sonra sınıftan çıkıp kızlar wc'sine gidip elimi yüzümü yıkadım ve çıktım sonra bahçeye yöneldim hava almak için merdivenlerden inerken sakinleşmeye çalışıyordum bahçeye çıktığımda etrafıma bakındım zil çaldığı için şuanda kimse yoktu.Herkes sınıftaydı ve bende bahçedeydim tek başıma.Okul kapısından biri son model arabasıyla içeri girdi ve otopark kısmına gidip arabayı park etti ve arabadan indi.Arabadan inen çocuk 1.90 boylarında beyaz tenli kahverengi saçlı ve bal köpüğüne kaçan gözleriyle bana doğru geliyordu.Etrafıma bakındım belki başkasına geliyordur diye ama benden başkası yoktu bahçede .Çocuk yanıma geldi ''Ben Ateş bu okula yeni geldim müdürün odası nerede acaba?''diye sordu çocuk çok yakışıklıydı üstündeki siyah kot pantolonu ve üzerindeki beyaz gömleğiyle bakan tekrar bakıyordu doğrusu :d üstüne yapışmış olangömlek o kaslı vücudunda çok güzel duruyordu.Özelliklede gözleri çok güzeldi bal köpüğü rengiydi ve çok dikkat çekiyordu hayatımda gördüğüm en güzel göz rengi olabilirdi.O gözler bir anda düşüncelerimden çıkıp çocuğa yani ateşe''3. katta ilk sağdaki oda ''dedim .Hafif tebessümle ''Teşekkür ederim'' dedi ve yanımdan ayrıldı okulun kapısına doğru yöneldi ve yukarı çıktı.Bende o gittikten sonra okula yönelip merdivenleri çıkıp soldaki 11- C sınıfıma gittim kapıyı çalıp içeri girdim.''Özür dilerim hocam geç kaldım '' deyip sırama oturdum ilk iki ders felsefeydi ve bu kadının anlattıklarından hiç bişey anlamıyordum sınıfa bir göz gezdirdim duvar dibindekiler telefonla oynuyolardı orta sıradakilerin bazıları dersi dinliyor bazıları da uyuyordu.Herkes kendi halinde takılıyordu sonra felsefe hocamız olan Hayat hocayı süzmeye başladım baştan aşağı kadının fiziği çok güzeldi ne giyse yakışıyordu zaten üstünde yarım bir kazak vardı ve altında da diz kapaklarına kadar uzanan siyah renkte bir etek vardı bacakları ince olduğu için yakışıyordu ayağında da süet bot tarzı hafif topuklu ayakkabılar vardı. Kadın gençti ve kesin görüştüğü biri vardır diye geçirdim içimden. Birden kapı tıklatılınca herkesin kafası kapıya yöneldi bende kapıya baktım içeriye giren az önceki çocuğu görmemle ağzım birden açıldı şaşırdım bunun bizim sınıfta ne işi vardı ki ? bütün kızların ona baktığını gördüm kızlar aralarında ''Ohaa çok yakışıklı'' diyip duruyorlardı.Çocuk sınıftan içeri girdi ve felsefe hocamız hayat hocanın ''Kime bakmıştın?'' demesiyle Ateş'de''Hocam ben yeni geldim bu okula sınıfım burasıymış'' dedi ve Hayat hocanın yanına yaklaştı Hayat hoca'da ''Hoşgeldin adın ne?''dedi .Hafif gülümsemesiyle ''Ateş'' diye karşılık verdi,Hayat hoca ''İstediğin bir yere oturoğlum'' dedi .Koskaca sınıfta sadece iki tane boş yer vardı biri benim yanımdı diğeri orta sıradaki en ön sırada oturan Aslı'nın yanıydı Aslı çalışkan kızdı yani derslerle çok ilgilenirdi biraz inek öğrenci gibiydi :d.Çocuk kararsız kaldı hangimizin yanına otursam diye düşündü ve benim oturduğum yere doğru yöneldi.Veee evettt beni seçmişti yani benim yanımda oturmayı seçmişti yanıma oturdu ve ''Adın ne?''dedi.Hafif tebessümle ''Alesya'' dedim..

VEEEE SONRASIII DİĞERRR BÖLÜMDEE...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çok YandımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin