Sarışın duyduğu takırtı sesleri ile yatağından uyku sersemi bir şekilde kalkmış kafasını kaşıyarak odasından çıkmıştı. Sesin geldiği tarafa doğru ağır adımlarla ilerlerken; esmer olan ise çekmecelerde değerli bir şeyler bakınıyordu.
Sarışın salonda ki kişinin varlığını farketmiş ve sessizliğini koruyarak bir kaç dakika boyunca olanları anlamlandırmaya çalışmıştı.
Etraf birden aydınlandığında hırsızın çekmeceleri karıştıran elleri donmuş bedenine kal gelmişti. Jungkook aklına gelen ihtimallere ve kötü senaryolara teker teker çözümler ararken nefes dahi almıyordu.
Jimin umursamazlıkla "Hareketsiz kalman seni görebildiğim gerçeğini değiştirmiyor farkındasın değil mi?" dediğinde Jungkook ani bir şekilde naif sesli beden dönmüştü.
Jimin bıkkınlıkla bir iç geçirip konuşmasına devam etmişti "Senin için gerçekten üzgünüm ama benden çalabileceğin bir şey yok çünkü farketmişsindir beş kuruş param yok"
Jungkook uykudan yeni kalkmış bedeni yavaşca gözleriyle süzüp aynı anda soyduğunda yüzü çarpık bir gülümsemeye ev sahipliği yapmıştı.
"Aslında senden çalabileceğim bir şey var fakat prensiplerime uymuyor.. "
"Prensiplerin ve sen umrumda değilsin hırsızlık için yanlış daireye girdin. Polisi aramadan önce kaçmanı illa ben mi söylemeliyim?"
Jungkook kafasını olumlu anlamda sallamış ve dünya yansa umrunda olmayan çocuğa doğru küçük adımlarla ilerlemişti.
Jimin üstüne neden geldiğini bilmediği beceriksiz hırsızı normalde olsa alıcı gözlerle izlerdi ancak şuan gözlerinden sadece bıkkınlık akıyordu çünkü bilirsiniz umrunda olan tek şey sıcak yatağında gürültüsüz bir uyku çekmekti ve bu yakışıklı çocuk buna kesinlikle engel oluyordu.
Jungkook Jimine iyice yaklaşıp başını eğdiğinde Jiminde başını Jungkookun gözlerini görecek şekilde kaldırmıştı. Birbirlerini anlamsız bir bakışmanın içine çektiklerinde dakikalarca öyle birbirlerine bakmışlardı. İlk hareket Jungkookdan gelmiş ve dudaklarını Jiminin kulağına dokundurarak ses tellerinden çıkarabildiği en erotik ses ile fısıldamıştı.
"İyi geceler sarışın"
Jimin kanının kaynayışını az da olsa hissetmiş ve evde ki sessizliğe bir yutkunuş bırakmıştı. Az önce dibine giren beden seri adımlarla uzaklaşıp evden çıktığında Jimin ise odasına ilerlemişti. Şu an ciddi anlamda iyi bir uykuya ihtiyacı vardı.
....
İyi okumalar..
Örnek;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scary Love | Tamamlandı
FanficJungkook tekrar Jimin'e dönüp beline çıkan elini daha da sıkılaştırıken Jimin "Seni bir yerden tanıyor muyum?" diye sormuştu. Jungkook hafif çarpık bir gülümsemeyi sarışına armağan etmiş sonra ona yaklaşıp burnunu sarışının yanağına sürterken keyif...