Bu karakteri tanımadan onunla ilgili rp yapamazdım yada bu karakteri çöp edemezdim. bir işı yapıyorsanız doğru düzgün yapın.karakterleri mahvetmeyin!!
Aslında bu aile ile ilgili bir çok eleştiriyi okuduktan sonra bunu yapmaya karar verdim. Öncelikle söyliyeyim DC konusunda yeteri kadar bilgim var, öyle flim izleyip de gelenler den değilim. 5 yıldır çizgu romablarını olsun, animasyonlarını olsun hep okudum ve izledim.
Bu karakter ile "sucide squad" ile tanışmadım. Karakteri hakkında bilgi sahibiyim ve bu karakteri çöp etmek ve kendime göre ona şekil vermek için bu hesabı açmadım.
Ailedekilerin de umarım akıllanması dileği ile bu bölümü yazıyorum.Başlayalım...
-Orjinal hikaye-
-Digger Harkness ilk olarak (The Flash # 117'de) (Aralık 1960) göründü ve yazar John broome ve sanatçı Carmine Infantino tarafından yaratıldı .
-Karakterin varlığının ilk birkaç yılı boyunca, Kaptan Boomerang, Amerikan aksanıyla konuştu. 1980'lerin sonunda başlayarak, bir Avustralya aksanı geliştirdi.Gizlice bir Amerikan askerinin ve bir Avustralyalı kadının gayri meşru oğlu olan Harkness, yoksullukta Leongatha adlı bir Avustralya kasabasında büyüdü, bu süre zarfında bumerang yapma ve onları silah olarak kullanma konusunda büyük yetenek geliştirdi . Genç bir yetişkin olarak, biyolojik babası tarafından sahip olunan bir oyuncak şirketi tarafından sanatçı ve bumerang organizatörü olarak işe alındı. Bu sırada, daha sonra suç işinde kullanmaya devam edeceği Kaptan Boomerang kişisini geliştirdi. Seyirciler onu alay ettiler ve küskün Harkness bumeranglarını suç için kullanmaya başladı.
-Suç işlemeye başladığında, kendisini başka bir kişinin kimliğine büründüğünü ve Flash'ın bir suç mahallinin yanında yakalanmasından sonra 'ebeveynlerini' (gerçekte başka sahtekarlar) gösterdiğini iddia ederek, kendisinden şüphe duydu. Neredeyse bir bumerang ile nakavt ettikten sonra Flash'ı öldürmeyi başardı, sonra ateş ettiği dev bir bumerang'a bağladı, sonra uzaya gönderildi ve sonra okyanusa düştü. Bununla birlikte, Flash, moleküllerini hızla titreterek sürtünme önleyici bağlarından kaçmayı başardı. Ayrıca Bumerang'ın hızını o kadar arttırdı ki Harkness ve iki sahtekarını yenmek ve hapse atmak için kullanabildi.
-Flash'ın yinelenen bir düşmanı oldu , tipik olarak şaşırtıcı etkiler yaratabilecek değiştirilmiş bumeranglar (bazıları patlayacak, diğerleri de keskin kenarlara sahipti, vs.) ve acımasızca kullandı. Flash'a karşı çıkan ve ilk kez Gorilla Grodd'ın hapisten çıktıktan sonra organize olan bir grup kötü adam olan Rogues'nin temel üyesi oldu . Flash silahlarını birbirine vurduğunda yakalanmasına rağmen, birlikte hareket etmeye devam ettiler.
-Daha sonra, Harkness , suçlarından dolayı affedilmesi karşılığında Intahar kadrosu etkisiz bir üyesi oldu . Bununla birlikte, Kaptan Boomerang'ın sinirli kişiliği ve bariz ırkçılığı (diğer şeylerin yanı sıra, sürekli olarak siyah takım üyesi Bronze.Tiger'a Abo" olarak atıfta bulundu ), takım arkadaşları arasında ciddi bir sürtünmeye neden oldu ve korkakça ve vazgeçilmez bir ekibin üyesi - Squad'ın standartlarına ve sınıf palyaçosunun eşdeğerine bile işlevsiz.-Squad'ın komutanı Amanda Waller Kaptan Boomerang'ı "pislik ve berbat" olarak nitelendirdi. Diğer şeylerin yanı sıra, Harkness basitçe onu kolayca kurtarmış olsa bile,
-takım arkadaşı
Mindboogler ile arkadan vurulduğunu izlediği için bu hak edilmemiş bir ün değildi . (Mindboggler daha önce başka bir ekip üyesine sözlü olarak suistimal ederken onu susturmak için Harkness hakkındaki zihin manipülasyon yeteneklerini daha önce kullanmıştı.) Ayrıca başka bir ekip üyesine Slipknot'u da manipüle etti.,
-Sadece Squad üyelerinin giydiği patlayıcı bilezikleri giyen kişi kaçmaya kalkıştığında gerçekten etkinleştiğini görmek için hareketten kaçmak (Maalesef Slipknot için yaptılar). Saldırganın rakip ekibi tarafından kullanılan yapay zeka Ifrit'i öğrenmekten korktu, Mindboggler'ın düşünce kalıplarına dayanarak yaratıldı ve olanları ortaya çıkardı.Takımdayken Harkness, aynı zamanda Mirror ?Master soygununu yapmak için mantosunu aldı .
-Bununla birlikte, bu kariyer yakalandığı ve Waller'a getirildiği zaman, kısa bir süre önce, Mirror Master ve Kaptan Boomerang arasında sürekli değişmeye zorlandığı sahte bir saldırı sahnesine kandırarak sona erdi. Harkness'in New Orleans'daki dairesi ve Kadro'nun gönüllü bir üyesi olarak statüsü gibi sahip olduğu avantajları feshetti .-Pek çok kez Digger savaşa kandırılmak zorunda kalacaktı, ama düşmanlarla karşılaştığında, savaşın sonunu korumada daha yetenekli olduğunu kanıtladı. Harkness ayrıca Squad için birkaç sinsi rol oynayacak ve ikna edici bir şekilde diğer sümüksü, suçlu türleri olmayı başaracaktı. Daha sonra Digger, Squad'ın çeşitli üyelerini turtalarla vurarak, eğlence için basit bir şaka dizisini deneyecek. Bir süredir, şüphesi ondan uzaklaşmıştı, çünkü yeteneklerini duvarın arkasından "saldırgan" tarafından vurulmuş gibi görünmek için kendisini oymak için kullanmıştı.
-Takım, Digger ile suçlu olarak karşılaştığında, öfkesini yitirdi ve cezaevinde ve İntihar Kadrosunda olduğu için onu gerçekten cezalandıramadıklarını söyledi. Waller'a, "Bu konuda ne yapacaksın, Şişman Bayan ?!" diye sordu. Waller onu helikopterden ıssız bir adaya düşürdü.-Başta Waller acımasızca silahla işlenen bir suç çetesinin birçok kuralı çiğnemesi nedeniyle, Squad bir yıl boyunca ayrıldı. Waller, ihtiyaç duyduğu için tekrar yaklaştığında, takımı yeniledi ve Digger'ı seçti. O sırada, onu anakaraya geri götürmek için büyük bir bumerang kurmaya çalışıyordu.
-Harkness, kendi ülkesi Avustralya için derin bir yurtseverlik ortaya çıkardı, ancak vatandaşları ona hiç aldırış etmedi ve çok büyük bir güldü. Takım arkadaşı Deadshot sık sık Harkness'i öldürmek istediğini, özellikle içtikten sonra onları bir uçağı kaçırmaya ve Deadshot'ın üniformasını kaybetmesine ve bunun yüzünden depresif bir aşamaya girmesine yol açtığını dile getirdiğini söyledi. İronik olarak, Boomerang, elbisenin Deadshot'a geri kazandırılması için ipleri çektiği zaman, Lawton'ın ruhu, onu nefret etmeye iten bir aşamaya geçti. Harkness, Diabloverde'deki başarılı bir görevden sonra dağıtılana kadar Kadro'da kaldı.
Kısacası karakterin orjin hikayesi. Aslında devamı var ama bittim. Bir sonraki bölüm de kalan ufak tefek bilgileri de veririm. En azına bu karakter kimdir? Nedir? Ne yapar? Anlamışsınızdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
who is the Captain Boomerang?
Non-FictionBir karakteri tanımadan onunla ilgili rp yapamazdım yada bu karakteri çöp edemezdim. bir işı yapıyorsanız doğru düzgün yapın. karakterleri mahvetmeyin!!