AŞIK ODUN

2.7K 48 5
                                    

Evet şuan kızlarla ceza olarak Kentparka gidiyoruz çünkü geçen hafta 4 tane taşa Yankı'nın kulağıma geyirdiğini anlatıp çocukları kaçırdım asdfasd

"Siyaah! "

"Ne var? "

"Yanlış yoldayız. "

Mal bu kız. Ben daha çok malım ama farketmez.

"Yankı yavrucuğum dolmuştayız ne yanlışı kafan mı güz- oha burası annemlerin işyeri in in in. "

"Kızlar valla malsınız. İnebilir miyiiiz? "

Dolunay kafamıza bir tane vurup aşağıya indi.

"Kaybolma selfiesii! "

Hepimiz mal mal pozlar verdik.

"Aranızda tek beyni olan ben miyim? Arasana anneni mal! "

"Ne gerek var? "

Kız haklı aramızda tek beyni olan Dolunay.

"Bak, şimdi burdan geçen dolmuşu biliyor musun canım? Hayır. Tarif etsin sana mal arkadaşım. "

"Dolunay bırak şu malı. "

Sen çok biliyon Yankı malı.

"Sanki sen farkettin de. "

Hem bizi sarı dolmuşa bindirmiş hem konuşuyo.

"Ben farkettim ya mal. "

Bak doğru. Oha karşıda Kızılaya giden halk otobüsü geçiyo.

"Goşun gızlar otobös gedeyoğ. "

Kendimi zar zor yolun karşı tarafına attım. Bizim mallar da burda.

"3 kişi al abi. "

***

"Arkamızdalar. "

"Oha bizi takip ediyolar kesin. "

"Nah canım nah. "

Hayallerimi yıkıp kalan enkazı yakıp küllerini sütlü bebebisküvime karıştırıp bana zorla yedirttin sonra kusturdun o kusmukları sen yedin sonra sen kusup kalan kusmukları bana yedirmeye çalışıp ben yemeyince bana cilt maskesi yapıp sivilcelerimi artırıp kısmetimi kaçırtıp seni öldürtmeye çalışıp ben beceremeyince vazgeçip beni öldürmeye çalıştın ama taşlar gelir de 2 kişi yalnız kalmayalım diye öldürmeyip 243134 yerimden bıçaklayıp işkence çektirip ayak tırnaklarımı bana yedirttin Yankı! Bin beteri senin başına gelsin Yankı!

"Ya ben acıktım. "

Dolunay haklı dağılın.

"Bende. "

Yankı bize anlamını çözemediğim bakışlar attı. O zaman biz de waffle yeriz.

"Çikolatalı pasta süsü renkli pasta süsü çikolata sosu damla çikolata çilek muz ananas karamelli çikolata beyaz çikolata. "

Oha ne kadar tatlısın sen! Aşk dediğin waffle olmalı. Tam kendimize boş bir masa bulup oturmuştuk ki aynı masayı 3 tane taşın da gördüğünü farkettik. Aramızda küçük çaplı bir bakışma geçti. Üzgünüm ama masa benim bakışlarımla masaya saldırdım.

"Ay of dı taygığıar."

Havaya girmem lazımdı yani. Ordaki taşların da bana bakıp güldüğü farkettim. Yankıyla Dolunay da çocuklardan özür dileyip yanıma oturdular. Bizim Yankı waffle almamıştı. Salak. Ohaohaoha taşlar da bizim masaya doğru geliyolar.

"8 8 8 8 8 8 8 8 8"

Yankı ne diyon kanka? Neyse belki şans getirir. Valla işe yaradıağ! 3 taş yanımıza geldi.

"Yanınıza oturabiliriz değil mi? "

Tabi yovrom. Belki aralarından biri can çıkar sdfghjah

"Bilmem. "

Telefonumu çıkarıp Yankı'ya mesaj attım.

Kime;

Dylan'ın AŞKISIIIII Zor kızı oyna sen xdxd

Yankı bana ölümcül bakışlar fırlatmaya çalışıp önüne döndü. Çocuklar ise bilmem cevabına aldırmadan kendilerine sabdalye çekip koca Popeyes kovasına saldırmaya başladılar. Ben ise waffle'a gömüldüm. ONLAR ACILI KANATLAR MI YOKSA BEN Mİ YANLIŞ GÖRÜYORUM? Çocukların kovayı izin almadan önüme çektim ve acılı kanatlara saldırdım. Oha yerim abi. Hayır şu ortadaki çocuğu yerim.

"Ha bu arada ben Dolunay, bu Yankı ve bu da Siyah. "

Eliyle bizi gösterip şirin smilelar atmaya başladı.

"Siyah. Çok renkli bir kişiliğe benziyorsun. "

SELAM :) YENİ HİKAYEMLE KARŞINIZDAYIM :) ŞİMDİDEN SÖYLEYEYİM; BU YIL MALESEF TEOG VAR VE BÖLÜMLER DÜZENLİ GELEMEYEBİLİR. BİRAZCIK DESTEK VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM :) HA BİR DE SÖYLEMEDEN GEÇEMEYECEĞİM BU HİKAYEDEKİ KARAKTERLERİN -AVM'DE KARŞILAŞILAN TAŞLAR DIŞINDA SASDFDSF- ÇOĞU GERÇEK HAYATTAN ALINMIŞTIR ASDASDS NEYSE BU İKİNCİ KİTABIM OLACAK VE KESİNLİKLE DİĞERLERİNDEN DAHA GÜZEL OLACAK. UMARIM SEVERSİNİZ. VOTE VE YORUM VEREREK DESTEK OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM <3

AŞIK ODUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin