her göz yaşım onun adağı

9 2 2
                                    

"Onu düşünmek güzel şey
Onu düşünmek ümitli şey
Dünyanın en güzel sesinden
En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey..." edebiyat ne kadar güzel ve herşey'i nerdey'se barındıran bir ders hocanın sorduğu aşk konulu soruyu şiir ile cevaplar'ken hoca tebessüm etti "güzel taehyung bana karşılıksız aşkı anlatırmıs'ın buruk'ça gülümsedim" "benim ne eksiğim var dedikten sonra aklımın ilk sırasında o yer alıyor on'dan beni sevmesini istemek bir çiçeğe susuz yaşa demek ondan beni sevmesini beklemek bir kelebeğe nefessiz yaşa demek ondan beni sevmesini beklemek ölümlü ol demek... Güzel seveni görmek için güzel bakmayı bilmek gerekirdi.
Ancak beni sevmesini beklemek de kör birinden görmesini istemekti..." hoca gülüp ayağı"güzel taehyu-"hoca'nın sesi teneffüs ziliyle bölün'dü" neyse çocuklar çarşamba görüşmek üzere" hoca sınıf'tan çıkar çıkmaz jin  hyung yanıma oturdu"taetae çıkışta cafe'ye gidelim" gülümseyip"sen nasıl istersen hyungi"oda gülüp telefonunu çıkartıp birşeyler yaptı.

Sınıf'ta göz gezdirir'ken gözüm jeonguk'la birleşti ondan gözlerimi çekmez'ken oda çekmiyor'du çok güzel'di alt dudağım titrer'ken gözüm'den yaş düşmesine izin verdim kaşları çatılırken hızla kafa'mı jin  hyun'ga çevirdim oda bana dolu gözler'le baktı "taehyung neden sürekli böyle birşey oldumu ağlıyorsun" gülümsedim göz yaşımı silip cevapla'dım"her göz yaşım onun adağı hyung" dolu gözlerle beni kendine çekip sarıldı bende aynı şekilde sarılıp ağladım sessizce göğsünde

Jeonguk
Unnuttum denilen heran biraz daha çok sevilmiş ve koptukça bağlanılan bağlandıkça kördüğüm olan bir hikayey'di bizim kisi ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

fazla seviyorum sadece taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin