BADE'DEN
Neden buradayız söyler misin acaba hani düzgün bir iş bulucaktın hani namuslu bir iş demiştin peki şuan neredeyiz? Bir barın önünde...
-Kanka sakin sadece geçici olarak burada çalışacağız.(Bunu diyen Bade 'nın en yakın arkadaşı Deren)
-Sana güveniyorum ama barda çalışmak yani bilemedim şuan
- Bana güven yanlızca
-Tamam
Sadece'' tamam''diyebilmiştim.Çünkü artık ailem benim bir iş bulmamı istiyordu.Haklılardı aslında . 24 yaşındaydım. Annem sadece namuslu bir iş olsun nasıl çalışırsan çalış demişti.Bunu duyan Deren 'Hale Teyze Bade benimle birlikte Kore'ye gelebilir mi orada iş imkanları iyi'' dedi.Annemin bana kısa bakışının ardından;
-Tamam bari burada iş bulamadı orada çalışsın dedi.
Ben Deren'e burası Dünya mı bakışı atmıştım sadece.Bu kızın bir bildiği vardı herhalde
Deren ile beraber içeri girdik bizi kapıda Bay Sung Jin karşıladı.
Adamın tipi hiç hoşuma gitmemişti.Pis bir gülüşü vardı yüzünde.Ama nede olsan patronum.Bize bu günün bu barın tarihinde en önemli gün olduğunu söyledi.Nedeni BTS grubu diye müzik grubu fanları ile buluşacakmış.Bu BTS nası okunuyor ya BeTeSe diye mi neyse işimize dönelim nede olsa akşam buralar çok yoğun olucak .Bize kıyafetlerimizi verdi.
(YÜZÜ ÖNEMSEMEYİN)
-Nasılım kanka?
-Bade gerçek misin sen efsanesin kızım
Mekanı incelemeye başladım.Geniş ve ferah.Gözüm birden Bay Sung Jin'e takıldı.Bana tıp tıp bakıyordu.Sinir olmuştum.Neyse bu adam birşeyler karıştırıyor ya yakında kokusu çıkar.
SAAT:08.30
İnsanlar akın akın gelmeye başlamıştı.Her ülkeden neredeyse. BTS İçin değer miydi ki (EVET TABİKİDE) .Ön yargılı olmak istemiyordum neyse Bade boşver dedim kendime. Bir ara bir çığlık kopmuştu .Noluyodu acaba çok merak ediyorum şuan. İçeri gittiğimde BTS geldiğini söylediler. Sadece şu tatlı yüzü görebildim;
Arabasından iniyordu.Sadece o anı gördüm . Abi çok tatlı değil mi adam bu ne ya yerim ben bunu. Sorna kendime sen kim o kim dedim . O galaksi ise ben atom ne alaka ya dedim ve sustum.Susmamın nedeni yanımdaki fanın beni yere atmasıydı.Normalde sakın kalamaz ve kızın işini görürdüm ama burada çalışanım. Hemen içeri gittim.
SAAT:10.15
BTS mola vermek için kulislerine gittiler. Deren kızım tut da şunu kulise götürelim diyerek elindeki içecekleri bana verdi .Yukarı çıkarak içecekleri vericektim . Giderkende daha ilk günden BTS Grubu ile tanışacaktım.NE büyü-ahh. Sözümü bölen birine çarpma nedenimdi. Ya ilk günden başına gelenler arasını''KOVULDU'' yazısını eklemeyeyi unutmayalım.Ben kime çarptığıma bakınca bu oydu arabadan inen o YAKIŞIKLI adam...
JİN'DEN
Söylediğimiz içecekler çok geç kaldığı için beni bakmak için gönderdiler. Tam giderken bir çalışana çarptım.Ve içecekler üstüme dökülmüştü.Bi dakika Jimin vişne suyu mu istemişti.Lanet olsun ya.Kıza bakmamla kızın bakması aynı anda olmuştu.Kız çok güzel bir kızdı.Kalbinin temiz olduğu yüzünden anlaşılabiliyordu.
-Özür dilerim efendim kusura bakmayın.
-Hayır önemli değil.Sana birşey sorucam sen beni tanımadın mı ?
BADE'DEN
-Hayır önemli değil.Sana birşey sorucam sen beni tanımadın mı ?
Sorusu ile donakaldım .Sadece şunları diyebildim;
-Siz dışarıdaki bir sürü insan size bağırırken arabadan inen YAKIŞIKLI Bey değilmisiniz?
bir dakika ben yakışıklı mı dedim .Dilimi arı eşekleri soksun.Eşek arıları mıydı?Ne demistim ben ya bakalım bundan sorna ne olacak
JIN'DEN
Bana yakışıklı mı demişti?Gerçekten mi? O an kız gözüme daha tatlı gözüktü
Evet ilk hikayeme HOŞGELDİNİZ.
-Sizin birazdan yorum yapacağınızı duymak büyük bir şerefdir.Bu isteğimi kırmayın.
-BTS'li Günler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenti | KİM Seokjin
FanficKitabı anlatmadan önce antiler gitsin Kızımız : -Bade -Türk -1.61 cm -45 kg - Saçları orta boyutta ve güneşte saçı parlıyor -Kore'ye çalışmak için geliyor Oğlumuz: -Zengin -BTS üyesi(Ne kadar şaşırtıcı) -Çok YAKIŞIKLI Kitapta kız barmen .BTS ARYM le...