"Convingerile unui om sunt hotărâtoare pentru ceea ce va experimenta el. Nu există cauze externe."
David Hawkins: Reality and Subjectivity
Tot ce ai realizat în viață până acum a fost posibil, deoarece tu ai făcut să fie posibil. Asta include şi lucrurile negative. Le-ai făcut să se desfăşoare la un nivel inconştient. Când devii conştient de procesele mentale care lucrează în spatele a tot ceea ce trăieşti, atunci poți să schimbi ceva şi poți pune în practică opțiunile.
Când vă dați seama care sunt acele convingeri ascunse (ca să le spun aşa), care te opresc să realizezi ceea ce vrei, ți se întâmplă ceva ce alții consideră un miracol.
"Când mi-am dat seama de problemele pe care le aveam pentru că eram supraponderal, am slăbit 40 de kilograme, m-am înscris la 6 cursuri de fitness şi astfel mi-am schimbat corpul şi viața."În mod evident, clarificarea blocajelor interioare este secretul necesar care îți permite să poți realiza ceea ce îți doreşti.
Dacă eşti complet sincer cu tine însuți, ştii că există cel puțin un aspect problematic în viața personală care pare prea persistent pentru a putea fi rezolvat. De exemplu, pot fi relațiile de cuplu. Ai fost la întâlniri, ai încercat servicii online, ai fost implicat în diferite relații sau chiar căsătorit, dar dragostea nu a durat. Saau aspectul financiar. Ai avut diferite slujbe şi nici una nu te-a împlinit.
În orice aspect care te blochează, sentimentul pe care îl ai este că eşti o victimă. Simți că problema îți aparține,dar cauza este din exterior. Este greşeala şefului, a vecinilor, a preşedintelui, a oricui altcuiva.
Care e soluția?
Principalul motiv pentru care eşti nefericit este pentru că tu te aştepți să se întâmple aşa. Schimbă-ți convingerile şi modifică-ți realitatea caracteristică.
CITEȘTI
Cheia Succesului
روحانياتSecretul de a atrage orice îți doreşti îl găseşti în această carte.