--O 3 dny později--
POHLED ELLIE
Martinusi? "Ano?"Odpověděl. Asi bych ti měla něco říct.."A co? Povídej!"Odpověděl. Nooo....zvracela jsem v noci krev a je mi strašně špatně..asi by jsme měli jít k doktorovi..."Děláš si srandu? A proč jsi mi to jako neřekla! Co by jse stalo kdyby jsi mi to jako řekla!" Omlouvám se..bála jsem se ani nevím proč...nechtěla jsem být nějaká otravná nebo tak..
Prostě jsem se hodně bála..omlouvám se ti. "V pořádku...ale příště mi takovéhle věci prosím řekni a nestyď se, já bych ti neublížil..jenom bych ti pomohl" Dobře..pojedeš semnou prosím do nemocnice? "Jo jasně"
V NEMOCNICI Z POHLEDU TINUSE
Čekám tu na Ellie už hodinu..doktoři jí nechtějí pustit a ani tam s ní nemohu být..nevím co se děje ale rychle tam běžělo asi pět doktorů..snad bude v pořádku..
O DALŠÍ DVĚ HODINY POZDĚJI CO ELLIE PŘIŠLA ZA MARTINUSEM
Ahoj..omlouvám se ti že to tak trvalo...zjistili že mám asi rakovinu krve nebo nádory v břichu..Takže uvidíme..ale ještě mi nedělali ultrazvuk takže jsem možná těhotná "Ellie! Ne to nesmíš! Nesmíš být nemocná! Těhotenství by jsme spolu určitě zvládly ale nesmíš být nemocná! Prosím hlavně ať nejsi nemocná.." Budu tu dneska muset zůstat..chtějí mě tu aby si mě mohli hlídat kdybych zase zvracela..kdyžtak by mě vzali na sál a operovali "Achjo..mohu tu spát s tebou? Prosím" Zeptej se doktorů, já o tomhle nerozhoduji..
VEČER KDYŽ TAM TINUS MOHL ZŮSTAT
Martinusi..je mi špatně.. "Jakto? Co se děje?" Já nevím.. potřebuju jít asi na záchod..nebo já nevím..je mi divně a přestávám vidět.. "Ellie!!"
MARTINUSE VYHNALI Z POKOJE A VZALI ELLIE NA SÁL A ZAČALI JI OPEROVAT
O MĚSÍC POZDĚJI
Dobré ráno Tinusi! "Ahoj Ellie --dá jí pusu--" Chyběla jsem ti? "Ani nevíš jak! Jsi už v pořádku? Doufám že ano jelikož mám pro tebe překvapení!" Cože? Jaké překvapení? A ano už jsem naprosto zdravá..byl to maličký nádor v břichu. "Dobře tak to je fajn zavři si oči a pojď"
NA MÍSTĚ
"Otevři oči!" --Otevřela jsem oči a uviděla jsem loď před mořem kterou Tinus zaplatil aby jsme se mohli jít projet-- "Líbí se ti to?" A moc! --Dala mu pusu a nastoupili do lodi-- "Jsem rád že se ti to líbí"
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
YOU ARE READING
M+E (Marcus&Martinus Fanfiction)
Ficção AdolescenteMartinus potká novou žačku Ellie po cestě do školy.. CO se stane potom? To se uvidí.