1 rész

492 36 12
                                    

Sziasztok külön meg köszöném Hitomii-san a boritot. 😍😍Hát itt lenne egy ujabb x reader remélem tetszeni fog. 😉

............

..................

................




.....................




...................

"Újra suli Hát nem nagyon örülök de legalább újra láthatom Ochakot. Az első évben nagyon húzos volt de nem nagyon jo volt a Sporto Fesztivál. Mondjuk nem azt hittem harcolunk egymással" mikor ezt gondoltam hirtelen megjelent melletem Todoroki es oda köszönönt nekem. Nem nagyon vettem észre hogy itt van melletem mert zenét hallgatam.
-Szia ( név)-chan!- Köszönt oda nekem Todoroki.
-Szia! Új év a suliban mit gondolsz róla milyen lesz?- kérdeztem tőle.
Todoroki rám nézet nagy szemekkel és nem válaszolt. Egy fél óra múlva mikor az iskola kapujá hozz értünk meg szólalt.
-Hát remélem lesz még egy jo évünk és tovább erősithetünk.- Válaszolt a Kérdésemre és oda ment Momot üdvözölni. Én tovább mentem az osztály terem felé. Még nem volt bent Aizawa-sensei. Felsóhajtottam és leültem az utolsó padba Izuku mellé. Szokás szerint Izuku a füzetébe irt a minél láttot hősökről jegyzetelt. Nem szoltam hozzá mert nem akartam zavarni igy le raktam a táskámat es ki mentem a folyosora.
Amikor ki mentem Tsuyu-chan oda jött hozzá és valami fontosról akart beszélni velem. Mikor beszelgetünk megjött Bakugo aki nagyon dühös arcom vágott mikor oda köszöntem neki:
-Szia Kacchan!
-Mit akarsz te ri***c!!
- Hogy hivtál engem?!
- Rossz a hallásod akkor olvas szájrol!!
Nem tudom Hogy akkor mi történhetet mert arra már nem emlékszem de azt tudom Hogy az orrvosiba költötem ki.

BNHA [Bakugo x reader] Egyedül a vilagban [SZÜNETEL]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt