Mikor felkeltem mindenem fájt, viszont nem sok seb volt rajtam.
Fogalmam sincs mi történt, csak annyira emlékszem hogy Bakugou elkezdet velem ordibálni, de azután már minden homályos. Valyon mitörtént? Ekkor Katsuki jött be.
- Oi (név)! Köszönt kedvesen(?) Katsuki.
-Szia Kacchan! Mondta kiváncsian. Ekkor Katsuki leült mellém.
-Sajnálom! mondta Katsuki alig hallgatóan. Szemében bánat csillagot, sem a szememnek sem a fülemnek nem hittem.
-Tessék? Kérdeztem mert egész biztos vagyok benne hogy rosszul hallotam.
-AZT MONDTAM SAJNÁLOM BAZDMEG!!! Orditott rám arcán halvány pirel.( ezen pont nem ordit de pont el van pirul van Gomene😐)
Én csak értetlen arcal néztem Katsuki-t.
- Mit sajnálsz Kacchan? Mondtam értetlenül.
-Tch ne hivj igy! Sajnálom hogy miattam fáj most mindened. mondta kedvesen(?) Katsuki.
Kedvesen?? Áh biztos megbolondultam.
-Megbocsájtva Kacchan. Mosolyogtam rá kedvesen.
- Biztos? Mondta hangjában teljes megbánásal Katsuki.
-Biztos Kacchan. Mondtam mosolyogva, mire ő is rám mosolyogot.... de nem a szokásos mosolyával.... ez a mosolya kedves és aranyos volt. A szivem hirtelen hevesen kezdet dobogni.
-DE ERRŐL EGY SZÓT SE!!!! VAGY MEGÖLEK! Orditot le Katsuki.
- Jo-jo! Mondtam de a szivem még mindig hevesen vert.
-De amúgy mitörtént? Mondtam Katsuki ledermedt.
-Nem emlékszel? Mondta még mindig ledermedt Katsuki.
-Nem.............. Ekkor kinyilt az ajtó és egy aggódó Ochako meg Tsuyu jött be.
- Te jóég jol vagy (név)-chan?! Mondta Ochako
-Jol vagyok, de igazából mi történt az nap a balesetemkor??mondtam. Ekkor Katsuki vörös arcal gyorsan távozot.
- Vele meg mi van? mondta Tsuyu.
- Nemtudom, de mitörtént??
- Nem emlékszem. mondta Ochako.
-Szokasosan elkezdtetek veszekedni Bakugou-kun-al mikor Bakugou valamit a füledbe sugot mire te meg pofoztad és tökön rugtad. Mire Bakugou-kun robbangatni kezdet. És az egyik robbantás eltalált téged és majdnem fel robbantota az egész iskolát. mondta Tsuyu-chan.
Én csak nagy szemekkel néztem és kezdet vörösödni az arcom. Tsuyu és Ochako elkezdet mosolyogni és azt mondták nekem:
-Talán nem szerelmes vagy? mondták és én a takaró alá bujtam. Nem akartam elmondani nekik hogy mit beszélgetünk Katsuki-val mert mi van ha komolyan mondta hogy megöl??
Mikor ezt gondoltam hirtelen Izuku lépet be az ajtón. Ochako nagyon furcsán viselkedet az egész időben mikor bent volt Izuku.
-(név)-chan jol vagy? Nagyon durván el talált téged Kacchan remélem minél előbb fel épülsz. mondta Izuku-kun.
-Jol vagyok és már csak ezt a napot töltöm itt bent mert azt mondták hogy gyorsan gyogyulok. mondtam mosolyogva.
Tsuyu-chan és Ochako megörültek ennek a hivnek és el akartak hivni egy ott alvós bulira. Mire mitsem sejtve igent mondtam.
-Uraraka-chan minden rendben? mondta dadogva Izuku.
-P-Peersze! mondta vörös arcal dadogva Ochako. Csak nem szerelmes???Hello embik!
Hát itt lenne a 2. rész először is meg szeretném köszöni Vivienvajda7 - nek hogy segitet nekem benne💜💙😘Most már minden hétvégen kirakok egy uj fejezetet. Remélem ez tetszet Nektek addig is Jo Hétvégét Nektek.😊😁
KAMU SEDANG MEMBACA
BNHA [Bakugo x reader] Egyedül a vilagban [SZÜNETEL]
AcakSziasztok ha érdekel ez a könyv és Szereted a BNHA-t akkor nézz bele😉 Ja és KÁROMKODÁST TARTALMAZ