Wścieklizna

53 2 1
                                    

Wtorek,25 marca,Godzina 15:26, Gdańsk
WIADOMOŚCI Z OSTATNIEJ CHWILI
         W Berlinie wykryto częstą tendencje do zarażenia się ciężką wścieklizną, na którą cały świat nie posiada lekarstwa. Należy zachować wszelkie metody ostrożności, w przypadku zarażenia się wścieklizną natychmiastowo zgłosić się do odpowiednich służb, osoby chore będą natychmiastowo hospitalizowanie. Wścieklizną można się zarazić poprzez płyny ustrojowe człowieka zarażonego.
        Główne objawy wścieklizny to: bóle głowy, głównie w okolicach potylicy, stany podgorączkowe, nudności/wymioty, złe samopoczucie oraz występujące tylko w tym rodzaju wścieklizny, na która nie posiadamy lekarstwa halucynacje.

Godzina 15:56
       Siedziałem w swoim gabinecie uważnie słuchając dzisiejszych wiadomości, intrygująca wścieklizna bardzo mnie zaciekawiła albowiem     
postanowiłem poszukać na nią lekarstwa, napisałem do centrum zdrowia, które ma siedziby w całej Europię i obserwuje wszystkie punkty zdrowotne na całym kontynencie z prośbą czy mógłbym zająć się szukaniem odpowiedniego lekarstwa. Mieszkając w Polsce blisko Berlina obawiam się, że wścieklizna może dostać się również tutaj.
- Doktorze Artman, słyszał Pan co mówili w wiadomościach?-zapytała pielęgniarka również moja pomocnica, która weszła do mojego gabinetu.
Miała jasne długie włosy spięte w kucyk, na nogach  swoje ulubione różowe trampki z firmy converse,na sobie biały strój pielęgniarki z plakietką ze swoim imieniem i nazwiskiem,usta pomalowała na jasny kolor prawie nie odznaczający się od naturalnego koloru, jej oczy dopełniały wizerunek jej osoby przez to, że były całkiem niebieskie, nie mówię tutaj o jasnym niebieskim, tylko o ciemnym niebieskim jak głębia oceanu. Uważałem tak przez to,że na pozór spokojna osoba często wytwarzała sztorm jak tafla oceanu. Nazywa się Abby Smith, pracuje w tej przychodni od 2 lat, pochodzi ze Stanów. Jest jedną z moich pomocnic podczas wizyt pacjentów, ale nie tylko.
- Tak, słyszałem,wysłałem e-maila do Europejskiego centrum zdrowa z prośba o zajęcie się szukaniem odpowiedniego lekarstwa.- odpowiedziałem ze spokojem w głosie
- Rozumiem, jeśli się zgodzą to przypuszczam, że czeka nas dużo pracy?- zapytała z uśmiechem
-Dokładnie,jest już 16:00 niech Pani już idzie do domu i odpocznie, czeka nas dużo pracy jeśli przyjmą moją ofertę, ja też za chwile będę się zbierać i tak nie mam żadnych pacjentów.- odpowiedziałem wstając z fotela.

NIE UFAĆ NAUKOWCOM Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz