24

5.6K 346 116
                                    

Baekhyun'un Ağzından

Elimdeki kahve ile odama girip dağınık olan çalışma masama bakındım..

"Bu ne ya.."

Uzun zamandır toplamadığım masayı topladım ve matametik kitaplarımı çıkardım tam oturacakken çalan kapı ile geri kalkıp aşağı indim.. Kim gelecekdi ki.. Chanyeol gelmez di sadece benimle uğraşmak için öyle söylediğine emindim bile..

"Sehun?"

Kapıyı açtığımda karşımda geçenkine göre daha düz saçlı ve daha tatlı duran bir Chanyeol gördüm..

"Başladın mı?"

"Neye?"

"Doğuma Baekhyun. Doktor kalmamış seni alacaklar."

"Ne diyorsun??"

"Of Baek salak mısın.. Ne için geldim ben buraya"

Valla ne için geldiğini bende bilmiyordum biraz durduktan sonra cevap verdim.

"Ha matametik"

"Hıhı o"

Kapıdan çekildiğimde içeri girip montunu astı. Ben kapıyı örterken beni bekliyordu..
Odama çıkınca o da peşimden geldi ve yandan sandalye çekip benim sandalyemin yanına koydu

"Nerden başlayalım?"

Defterimi karıştırıp en son konuyu gösterdim.

"Bunu pek anlamadım"

Güldü ve defterimi alıp bakmaya başladı

"Kolay bu.."

Göz devirdim kolay olsa anlardım dimi?

"Bak şimdi.."

Öndeki kalemlikten bir kalem aldı ve anlatmaya başladı

"Bu × buraya gelirse sayı eksi oluyor bu yüzden.."

Derin bir nefes aldım o böyle hevesli bir şekilde ders anlatırken dersi dinlememi beklemesi saçma olurdu..

"Anladın mı?"

Kafamı salladım.. Çok anlamadım ama anlamış sayılırdım.

"Hadi bu soruyu da sen çöz"

Gülümsedi ve defteri bana uzattı.. Mesajlaşırken öküz olan çocuk yanımdayken resmen melek oluyordu..

Dikkatimi topladığım da defteri alıp çözmeye başladım

...

"Bu son soruydu"

Derin bir nefes alıp geri yaslandım yaklaşık 2 saattir soru çözüyorduk ve çok yorulmuştum.. Cevap gelmeyince Chanyeol'e döndüm masadaki kağıtların üzerinde uyuya kalmıştı..

Yüzüne yaklaşıp gözlerinin önüne düşen saçları geriye attım kafamı masanın üzerine koydum ve ona dönük bir şekilde yatıp yüzünü izledim..

Kıpırdamaya başladığın da aniden gözlerini açtı ve gülümsedi gözleri hala kapanıyordu kesin gece geç saate kadar oturdu..

Kafasını bana yaklaştırdı aramızda çok az mesafe kaldığında yüzüme birazcık daha yaklaşıp aradaki mesafeyi kapattı.. Kısa ama güzel bir öpücük bıraktı dudaklarıma. Daha sonra ayağı kalktı

"Artık gitsem iyi olur sende dinlen ve sorulardan biraz daha çöz."

Kafamı hızlıca olumlu anlamda salladığım zaman sırıttı ve kapımı örtüp çıktı çok geçmeden dış kapının da sesini duymuştum..

....

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hacker || ChanBaek İnstagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin