Hatırlatma:
"Sehun"
"Efendim"
"Kalk şunun derdi ne öğrenelim"
...
"Hyung dur gitme!"
Sehun arkamdan bağırırken çoktan masadan kalkmışım bir kaç bağırmadan sonra o da peşimden gelmişti zaten.
Masaya yaklaştıkça üzerime bir tedirginlik geliyordu.. Bu boyla atarlanıp kalktım ama dayak yemem umarım..
Masaya geldiğimde chanyeol anlamış olacak ki yanında ki çocuğa döndü
"Bizi biraz yalnız bıraksana Kai"
Adının kai olduğunu öğrendiğim çocuk masadan kalktı ve arkamdan gelen Sehun ile birlikte bahçeye çıktı.
Sikiyim.. Sehun ben sana güvenip kalktım ayağı nereye gidiyorsun?!
Sehun'un arkasından boş boş bakarken Chanyeol konuşmaya başladı.
"Ee?"
Önce paylaştığı fotoğraflar sonra bir sürü cinayet fikirleri geldi aklıma.. Ama ben tabiki de en insaflı olanını yapıp tokat attım yoksa kafasına testere sokmamı istemezdi herhalde..
"Ne yapıyorsun?!"
Sesi hafif yüksek çıkmıştı.. Tabi tanımadığım bir çocuk kantinin ortasında bana tokat atsa ağzına sıçardım az bile yap-
Ve ben kendimle olan konuşmamı tamamlamadan kolumdan tutup çekiştirdi ve arka bahçeye geldiğimizde beni sertçe duvara itti
"Ah! Sapık!! Napıyorsun?!"
"Bana bak sana çok meraklı değilim. Hesabımda gezen fotoğraflardan da haberim var ayrıca. Hesabım çalındı ve o shopları kim yapıp paylaşıyor bilmiyorum!"
Beni arka bahçede bırakıp gittiğinde kendi kendime dediklerini tekrarladım
Hesabım çalındı.
Hesabım çalındı.
Hesabım çalındı.Cidden.. Ne bekliyordum ki sadece kendimi inandırmışım biraz ileriye baktığımda Sehun ve Kai'yi gördüm hemen kaynaşmışlar.. Bu Sehun beni deli ediyor. Koca delisi!
Ayaklarımı sürterek sınıfa çıktım ve telefonu elime alıp Chanyeol'ün hesabını çalan kişinin yaptığı shoplara baktım..
Bunlar cidden..
Cidden harika..
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker || ChanBaek İnstagram
Fanfiction°Fenomen Park Chanyeol'ün Hesabı Hacklendi° boy×boy