holiday

269 13 9
                                    

Lax havaalanında etrafıma bakarak belki ünlü görür foto çekilirim de havam olur umuduyla yürüyordum.

Tam bu sırada çok yakışıklı bir bey gördüm.
Hemen köyümüzde erkek tavladığım yöntemleri hatırlayıp aynısını uygulamaya karar verdim ve yapmacık bir çığlık atıp yere yığıldım.

Yakışıklı future husbandımın ayak seslerinin bana yaklaştığını hissettim botunun ucu mememe değince tahrik oldum ama belli etmedim tam r u okay gibisinden bi şey beklerken uyanmam için yüzüme tokat atmaya başladı.

Ben de tam bir anastasia steele köylüsü olduğumdan tokatından tahrik olarak inledim. Gözlerimi açtığımda karşımda isa mesih gibi biri duruyordu. Ah tanrım bu sanırım Jared Jesus Müminoğlu'ydu. Hemen gözlerimi kapadım. Böylece beni fenalaştım sanıp hastaneye götürebilirdi ve daha çok zaman geçirebilirdik.

Ama öyle olmadı tek gözümü açmaya zorladı ve elinde tuttuğu holidayli bi şeyden gözüme bir damla döktü. Bu ne aq tatil yerinden çaldığı su mu nys. Kendi kendime bu kadar naz yeter diyerek gözlerimi açtım ve ilk olarak gözüme döktüğü şeye baktım holiday değilmiş holy watermış aşkım beni iman gücüyle kurtarmaya çalışmış hemen kollarımı boynuna doladım ve kulağına "sen benimsin" diye fısıldadım.

"What" fln dedi ama orası önemli değil.;)

Jared Jesus Müminoğlu Ve BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin