SLM ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE 100.000 OKUNMA İÇİN GERÇEKTEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM JARED JESUS MÜMİNOĞLU VE BEN ÇOK YAKINDA TÜM KİTAPÇILARDA OLACAK!!!!!!!!!!!!! THX FOR SUPPORTING ME IM CRYING <<3337 (ÖNCEKİ BÖLÜMLERİ OKUMADIM TEKRAR NE YAZDĞMI HATIRLAMIYORUM HATIRLADIĞIM KADARIYLA DEVAM EDİCEM JSFHKDFKJDL(
Havaalanından zamanın mütüş türkülerinden olan hande yener havaalanı şarkısının sözlerini mırıldanarak çıktım. Ve beni karşılamak için gelen yeni aileme bakındım. Ay nerden bilcem hangisi benim ailem acaba köydeki cumartesi pazarından aldğım fosforlu tişörtü mü giyseydim diye düşünürken yanıma gelip koluma dokunan adama "yuhhhhhh o eli bi çek amca" dedim. Adamın "oh sorry are you sumeyyenür?" demesiyle amcanın aslında babam olduğunu anladım ve bu adam benim babammmmmmmmmm diyerek boynuna atladım. Medeni insanın hali başka tabii o da güldü ve lets go home dedi sonra annemle de tanıştım fln neyse buraları geç.
Arabayla müstakil dubleks gecekondularla dolu bir yoldan geçtik ve en sonunda bi gecekondunun önünde durduk. OHA EV BEMBEYAZDI dayanamadım ve " omg babiş this nightkondu is so white" dedim adam sadece güldü ve kafasını salladı. Konuşsana aptal o kadar ingilizce öğrendik boşuna mı dşye geçirdim içimde. Zaten arabada da bana beyinsşzmişim gibi tane tane konuştular burnuma bok kokuları geliyor bakalım hayırlısı.
Eve girdiğimizde annem bir abimin olduğunu onun da bugün başka bir ülkeden geldiğini hatta havaalanında ben gelmeden onu gördüklerini ama işi olduğu için benimle bu gece döndüğünde tanışacaklarını söyledi. İşte tam o anda beynimdeki çarklar dönmeye entrika ruhu tüm bedenimi ele geçirmeye başladı. Jared Jesus un kesinlikle üvey abim olduğuna emindim. Çünkü Amerikaya okumaya geldim ve bu bir wattpad hikayesi??????
Bunu öğrendikten sonra odama yerleştim ve Jared ı beklemeye başladım. Baktım gözler kapanıyo dedim kesin kaçırırım şimdi bunu ve aşağıya inip kapının önüne semt oturuşu yapıp beklemeye başladım. Yaklaşık 15 dakika sonra kapı açıldı ve Jared beni görür görmez bi adım geri attı ve basamaktan dolayı yere düştü. YUH RESMEN FALLING IN LOVE
Ayağa kalktı ve direk "senin burda ne işşin var beni mi takip ettin" diye sordu. Ay işim gücüm yok sivastan gelmişim los angeles a bi de bugün seni mi takip edicem onu yarın yapıcaktım mal dicektim ama ingilizcemin yettiği kadar no dedim. Sonra birden bire anamız aşağıya indi ve ayyy jareddd kardeşinle tanıştın mı diye sordu jared da sanki ben malı görmüyorum yüzünde heeee ifadesi belirdi ve annesine "bu o muydu ah niye daha önceden söylemedn" dedi. Yukarı doğru bakmaktan boynum ağrıyınca hala semt oturuşunda olduğumu fark edince dedim bi kalkim ama bacaklarım kilitlendiği için aynı pozisyona geri döndm. Jaredcığım hemen yardımıma yetişti ve bni yerden kaldırdı sonra da "kendine daha çok dikkat etmen lazım TA MAM?" dedi.
????????NE MANA??????? niye bana 2 aylı çocuk beynine sahipmişim gibi davrandıını anlayamsam da tamam dedim sanırım bana fall olduğu için böyle davranıyo. Tam bir kaderim ya baya aşık bana gözlerinden anlıuyorum şu an çok acıyomuş gibi bakıyor. Dayanamadım ve Jared VAR YA KURBAN OLURUM SANA dedim ahahahah what ?? dedi dedim youre my destiny <3
KSFDKHFJSKHDISJKFHKJSHDJSKJDKLAHDJWGSF OFFFFFFFF HADİ BYE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jared Jesus Müminoğlu Ve Ben
NonfiksiGerçek olaylardan esinlenerek yazılmıştır. Cnm kankim Sekreter Alevnur ve ben hikayeyi Çinceden çeviriyoruz. Ağlamamaya özen gösterin mendillerinizi toplayamayız. Bi de yazarın hesabını sormayın çünkü yok. Vahiyle haberleşiyoruz.