In episodul trecut ,am vorbit despre ...despre lume si despre cum e ea ,intr un fel ....In titlu ,am zis ca nu conteaza cand iti incepi credinta ,dar la un moment dat ,chiar trebuie sa ti o incepi ,pana nu va fi prea tarziu .Cu toate ca ,e greu sa vezi pe cineva ca vorbeste urat ,tot timpul ,fura ,jigneste oamenii si il batjocoreste pe Dumnezeu ,dar dupa ani multi de trait ,sa vezi acea persoana ,adulta fiind ,sa mearga la biserica in fiecare duminica ,sa vizioneze filme crestine ,sa nu mai faca pacate ,ci doar bine oamenilor ..Cred eu ,ca asta inseamna ca demonii i au parasit trupul si ingerii puternici l au intampinat cu drag si i au vorbit acelei persoane despre Dumnezeu si despre planurile Lui cu oamenii....Asa este ,poti sa fii copil rau si necredincios ,dar cand de vii adult,o varsta la care gandesti mai pozitiv si esti mai matur ,atunci,poti sa descoperi CREDINTA si valoriile ei.De exemplu ,tatal meu :tata nu Il cunoaste pe Dumnezeu ,fumeaza ,vorbeste urat si cred ca o face cateodata ,cu placere ,din pasiune El ,nu merge la biserica cu noi si nu face nimic pentru Dumnez eu ....asta inseamna ca nu are credinta....Si are 42 ani ,este matur nu stiu in copilarie cum a fost ,probabil a avut credinta ,nu a avut sau poate si a pierdut o si nu o mai cunoaste ,dar daca si in copilarie a fost asa si este si acum ...inseamna ca este un om rusinos ...nu ar trebui sa se lepede de Dumnezeu ,ci de Satan pt ca el ii face viata grea si tata ,nu constientizeaza ce i se intampla ,dar daca nu se pocaieste ,Dumnezeu il va judeca ......In schimb ,nu cunosc alte persoane,cu credinta ,prin jurul meu ,majoritatea prietenilor si cunostintelor mele ,nu Il cunosc pe Atotputernic si pe Marele Creator .Nu mi ai vorbit niciodata despre Dumnezeu si nu m ai invatat nimic bun si fac fapte neplacute Domnului si gresesc anumite lucruri in credinta pe care ,unii , o au ,cum fac si eu ,cateodata ...Doar datorita prietenelei mele ,Valentina Dariana Jiso ,o fata extraordinara din punct de vedere ,care m a invatat aceasta aplicatie si m a indrumat sa scriu o carte ,poate ca nu am talent ,dar ce scriu aici nu e o gluma ,nu e o poveste ,este tot ce stiu ,tot adevarul .Ii multumesc din tot sufletul lui Jisoo ...salutari daca citesti aceasta carte ....
Dumnezeu lucreaza prin vietile oamenilor si prin mintile lor ,altora le da mai putin ,altora mai mult ,dar pe toti ne iubeste egal ,nu cred ca e un om de pe pamant ,sa existe ,sa traiasca fara ca Dumnezeu sa il iubeasca ...nu exista !!Dumnezeu ne iubeste pe toti ,indiferent cum suntem,dar vrea sa vada ca avem credinta si ca si noi sa Il iubim pe El ,macar cat putem ....
CITEȘTI
Nu conteaza cand iti incepi credinta!!
Short StoryAceasta carte am scris-o special pentru acei oaneni care nu cred in puterea lui Dumnezeu ,oamenii necredinciosi ,asa ca ,va invit pe toti sa cititi aceasta carte interesanta ,care are doar cateva capitole ,din care poti invata multe ...Lectura plac...