Capitoul trei

17 1 0
                                    

Asa cum a spus si Domnul Isus catre femeia pacatoasa :Credinta ta te-a mantuit .Femeia aceea era pacatoasa ,ca si noi ,defel majoritatea.Ea a venit la Domnul Isus si a plans ,cu lacrimile ei spala picioarele Mantuitorului ,cu parul ei ,le stergea ....Si Domnul Isus vazand-o ca i a parut rau pentru pacatele ei  si i a zis :Iertate iti sunt pacatele .Isus a vindecat multi oameni ,copii si adulti ,batrani si chiar si orbi,leprosi...etc ...Doar El are puterea sa vindece ,deoarece El nu a avut pacat .Este Fiul Lui Dumnezeu si va ramane vesnic ...Aleluia !!Aleluia !!Aleluia !!!
De asta va spuneam ,ca oricand va puteti incepe credinta ,dar sa vi o incepeti ,deoarece Domnul Isus va veni intr o zi sa judece oamenii si pe cei vii si pe cei morti ,iar oamenii buni vor merge in Imparatie ,iar ceilalti rai ,vor fi judecati ,dupa faptele lor.Trebuie sa avem grija cum traim,sa nu crestem mizer ,mai ales voi copii ,noi ,pentru ca si eu sunt un copil ,am doar 14 ani jumate ,dar tot copil sunt,noi suntem ingeri ,in fata Domnului..cineva mi a spus ca noi copiii ,nu avem pacate ,deoarece ingerii nu au pacate .....Ei sunt inocenti si nevinovati .Iar daca aveti at i mintit ,at o furat ,at i vorbit urat ,totusi este bine sa va duceti sa va spovediti ,doar daca aveti peste 7 ani ,daca sunteti mai micuti ,ceea ce nu cred,atunci ,nu trebuie ,pt ca voi nu aveti pacate ,sunteti ingerasi. .....
Cred ca v am plictisit cu toate acestea ,dar ,am scris aceasta carte special pentru oamenii fara credinta .....

Nu conteaza cand iti incepi credinta!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum