13 e cu noroc nu?
Acel moment când:
Credit: Stefibeingstefi
1. Acel moment in care vrei sa vorbesti la telefon cu cineva pentru ca te plictisesti, dar nimeni nu raspunde .
2. Cand nu ai chef de nimeni si nimic, dar exact atunci parintii se gandesc sa cheme musafiri .
3. Cand nu ti-ai facut tema, iar cel care te verifica a uitat sa-i zica profei/profului de tine .
4. Cand vorbesti cu unica persoana de pe Skype, ca mai apoi sa te trezesti ca nu mai merge laptop-ul pentru ca te sunau toti odata .
5. Cand esti la carnaval si vezi un stand cu vata de zahar .
6. Cand iti iei inghetata si cineva da peste tine .
7. Cand maicata te obliga sa stai in casa exact cand vrei afara si invers .
8. Cand tata/mama se gandesc sa intre zgomotos in camera ta in timp ce tu asculti muzica si dansezi si nu vrei sa te vada parintii .
9. Cand inveti pentru test, dar uiti totul in pauza dinaintea testului din cauza fricii .
10. Cand tot ce mai stii din lectie e titlul si prin minune profa nu te asculta .
11. Cand parintii te trezesc la 7 dimineata ca sa mergi la scoala, desi ai ore dupa-amiaza, si te culci inapoi imediat ce ai auzit us de la intrare inchizandu-se .
12. Incerci sa pari fabuloasa cand dai de baiatul pe care il placi, dar sfarsesti rostogolindu-te pe scari.
13. Cand fratele tau se gandeste sa iasa de sub patul tau exact cand intri tu in camera .
14. In care vara-tu e dragut cu tine .
15. Cand te impiedici pe scarile scolii si cazi exact in bratele celui mai enervant tip din scoala .
16. Cand baiatul pe care nu-l suferi s-a gandit sa ia cursuri de dans la clubul tau .
Credit: Eu....
17. Pentru moment ai impresia că ţi-ai şters povestea.
18. Faci curat în cameră şi spui că nu mai laşi niciodată asemenea mizerie. Două zile mai târziu "Unde mi-e patul?"
19. Eşti mândru de propria copertă la care ai lucrat 3 ore pentru realizare...
20. Cineva te întreabă cât fac 8x9, iar tu te uiti la acea persoană neînţelegând ce vor şi de ce te întreabă din senin aşa ceva.
21. Mănânci ceva, fix în momentul acela îl termini şi sora/ fratele tăi spune că vrea şi ea/ el.
22. Ai nevoie la baie, dar ţi-e lene să te ridici din pat, apoi când chiar nu te mai poţi ţine şi vrei să te duci...baia e ocupată.
23. Lumea îţi tot aminteşte CĂ ÎNEPE ŞCOALA
24. Îţi enervezi mama/ sora/ prietenul etc. cântând o melodie pe care el/ ea o urăşte.
25. Mănânci dulciuri şi prostii de stomacul jol, apoi te întrebi de ce toare stomacul.
26, Spui că un tip/ tipă e sexy şi arată bine, şi se devodeşte că acea persoană e fix în spatele tău.
27. Ţipi ca nebuna/ nebunul "Nu aveţi uşă la bucătărie că a ajuns mirosul până în dormitor", şi se dovedeşte că mirosul de mâncare venea de afară.
28. Aluneci pe o bucată de morcov care era căzută pe gresie în bucătărie.
29. Când aştepţi să ţi se stingă calculatorul şi tot aştepţi şi apoi realizezi că nu ai apăsat pe nimic pentru a îl stinge, deşi credeai că ai făcut asta.
30. Eşti încălţat cu şosete şi calci în apă.
Baftă şi noroc şi multă răbdare în noul an şcolar. Baftă celor care dau bacul anul acesta ca şi mine, baftă bobocilor, baftă celor care intră la facultate (deşi voi mai aveţi vacanţă), celor care intră în clasa a opta şi....succes tuturor.
CITEȘTI
Acele Momente Când...
De TodoCu toţi trecem prin astfel de momente, când se întâmplă poate nu sunt amuzante, dar apoi ele devin amuzante. Sper să vă placă :) Aleator #9 (17.09.2014) Umor #19 (17.09.2014)