Bölüm 5 Isırık 87 ve Yeni Pizzacı

173 5 2
                                    

1985'den sonra iki yıl geçmişti yeni pizzacı açılmıştı. İki yıl önceden kalma animatronikler "PARTS & SERVİCE" odasında bir kenara atılmış yedek parçva olarak kullanılıyorlardı. Yeni animatronikler Toy Freddy, Toy Bonnie, Toy Chica, Funtime Foxy (Mangle) ve Ballon Boy'dan başkası değildi. İki yıl önce PUPPET kullanılmamıştı ama yeni pizzacı'da kullanılıyordu. İlk olarak yardım istendi gece görevliliği yapacak biri aranıyordu işe Willam girdi. Yedi gece çalışarak işini tamamladı ve Jeremy adlı biri işe girdi Jeremy 6 gece boyunca çalıştıktan sonra telefondaki adam, Biri sarı olanı giymiş diyerek telaşlı şekilde konuştu. Jeremy'ye bugün'ü geç ve seni sabah vardiyasına alalım dedi. Jeremy telaş ve merak içinde hayatta kaldı. SPRİNGBONNİE animatroniğini giyen Willam 5 çocuğu öldürmüştür. Sabah olunca Jeremy sabah vardiyasındaydı ve arkadaşlarıyla beraber iken daha önce telefondaki adamın anlattığı animatroniği görür. O Mangle'dır Mangle çocuklar tarafından parçalanmıştır daha sonra yapılmaya çalışılmış ama vaz geçilmiştir. Mangle tarayıcıları yüzünden Jeremy'yi Willam zanneder. Bir darbeyle Jeremy'nin ön lobunu ısırır. Ama Jeremy hayatta kalır. Pizzacı'nın adı 2. Kez kötüye çıkar ve son bir gün açık kalır son gece ise Micheal haberi okur. Animatronikler hurdaya dönmüş haberini hemen sahte bir isimle işe girer. Michael bir gün'lük aradan sonra hem kovulur hemde pizzacı kapanır. Nedeni ise animatronikleri kurcalama.

Five Nights at Freddy's HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin